שתף קטע נבחר

לאחר הדברים הקשים שאמר על המתנחלים, מוקי מתנצל: "אנחנו אחים"

"דיברתי בצורה מאוד לא יפה, מתלהמת ולא מכובדת נגד ציבור", אמר הזמר מוקי בהופעה שקיים באפרת והתנצל על התבטאויותיו לפני 13 שנה

מוקי מתנצל בפני המתנחלים: 13 שנה אחרי שקרא "לשבור למתנחלים את העצמות" בריאיון לעיתון סטודנטים, הזמר וכוכב הטלוויזיה הופיע בסוף השבוע בהתנחלות אפרת שבגוש עציון וביקש להתנצל בפני הקהל.

 

"דיברתי בצורה מאוד לא יפה, מתלהמת ולא מכובדת נגד ציבור", אמר מוקי על הבמה, "זו טעות והתנצלתי עליה. מאז הפכתי לבעל משפחה. אני נשוי עם שלושה בנים שיהיו בריאים, ואנחנו חיים פה כולם על אותה אדמה קטנה. אנחנו כולנו אחד, אנחנו אחים", הוסיף הזמר וזכה למחיאות כפיים מהקהל.

 

"אנחנו צריכים להיות מסוגלים לדבר, גם כשאנחנו לא מסכימים". מוקי  (מתוך הקליפ) (מתוך הקליפ)
"אנחנו צריכים להיות מסוגלים לדבר, גם כשאנחנו לא מסכימים". מוקי (מתוך הקליפ)

 

 

"אנחנו צריכים לאהוב, אנחנו צריכים להגיד תודה. אנחנו צריכים להיות מסוגלים לדבר, וגם כשאנחנו לא מסכימים - לדבר. אולי אתה תשכנע אותי, אולי אני אשכנע אותך. בואו נדבר. בואו נחיה ביחד, כי אין לנו משהו אחר".

 

הזמר עורר סערה לפני כ-13 שנה כשאמר דברים קשים מאוד על המתנחלים וכינה אותם "חארות שמאיימים במלחמת אחים" והמליץ "להעמיס אותם במשאיות, לזרוק אותם באיזו פינה ולסתום להם את הפה".

 

בעקבות התבטאותו של הזמר מאז, קמה מחאה ברשתות החברתיות על מנת שלא לאפשר לו להופיע בהתנחלות אפרת, אולם מוקי כאמור התנצל, ושם את הסאגה הישנה מאחוריו.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים