שתף קטע נבחר

פרסומת לספוטיפיי הוסרה כי הייתה "מפחידה מדי"

בפרסומת לספוטיפיי נראה זוג שמפתח אובססיה ללהיט של קמילה קביו, Havana, וכל השמעה שלו מחזירה לחיים בובה רצחנית. ראינו ונבהלנו

תשדיר פרסומת לשירות הסטרימינג ספוטיפיי נאסר לשידור, מכיוון שנקבע כי הוא "מפחיד מדי".  בפרסומת נראה זוג צעיר שמפתח חיבה (או יותר נכון - אובססיה) ללהיט הענק של קמילה קבלו Havana, אך כל השמעה שלו מחזירה לחיים את רוחה של בובת ענתיקה רצחנית. הסלוגן שמלווה את הפרסומות הוא, "שירים רוצחים שאתם לא יכולים לעמוד בפניהם", משחק מילים שמסביר את הבחירה בז'אנר האימה. הפרסומת מצולמת בסגנון סרטי זוועה הוליוודים, ובקלות ניתן להתבלבל בינה ובין טריילר לסרט אימה. צפו בסרטון.

 

 

הפרסומת עלתה לשידור בחודש יוני האחרון אך נאסרה לשידור כעת על ידי ה-ASA) Advertising Standards Authority), גוף המציב סטנדרטים לפרסום במדינות שונות. "העובדה כי התשדיר מתרחש בתוך בית, וכולל חדר שינה ובובה, פירושו שהוא יכול לגרום לילדים שיצפו בו נזק נפשי", נטען בהודעת ה-ASA.  

 

"אנו מכירים בהכרעת ה-ASA ומתחרטים על כל נזק, אם נגרם כזה, למתלוננים", נמסר מטעם ספוטיפיי בתגובה. בנוסף הם ביקשו להבהיר כי מדובר בפרסומת עבור שירות הסטרימינג המדובר, ולא בקדימון לסרט אימה.      

  

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך
הבובה המפחידה מהפרסומת של ספוטיפיי
צילום מסך
לאתר ההטבות
מומלצים