שתף קטע נבחר

מי את "קפטן מארוול"? טריילר חדש עונה על השאלה

הטריילר החדש של "קפטן מארוול", סרט גיבורי העל הראשון של מארוול שבמרכזו אישה, חושף כיצד הטייסת קרול דנברס קיבלה את הכוחות שלה. צפו

 

טריילר חדש יצא היום (ב') ל"קפטן מארוול", אחד הסרטים המצופים של שנת 2019. במרכזו עומדת קרול דנברס (ברי לארסון), טייסת שבעקבות תאונה קטלנית בחלל קיבלה מטען גנטי מגזע חייזרי בשם קרי שהפך אותה לחצי אדם, חצי חייזר. כשמלחמה עתיקה בין שני גזעים של חייזרים פורצת על כדור הארץ, היא מתגייסת להציל את האנושות ולסיים את המלחמה.

 

הסרט מתרחש בשנות ה-90, כלומר מדובר במעין פריקוול לשאר סרטי גיבורי העל ביקום הקולנוע של מארוול. לצדה של קפטן מארוול אפשר למצוא גם את ניק פיורי בגרסתו הצעירה ועם זוג עיניים מתפקד (סמואל ל. ג'קסון שהפך צעיר יותר באמצעות טכנולוגיית מחשב).

ברי לרסון בתפקיד
ברי לרסון בתפקיד "קפטן מארוול"
 

הסרט מסקרן לא רק משום שמדובר בסרט הראשון של מארוול שבמרכזו גיבורת-על, אלא כי הוא יוצא חודשיים לפני החלק השני של "הנוקמים: מלחמת האינסוף". כזכור, מי שאמורה להציל את העניינים אחרי נקישת האצבעות הקטלנית של תאנוס היא לא אחרת מאשר קפטן מארוול.

 

הסרט ייצא לאקרנים ב-8 במרץ, ועל הבימוי אמונים אנה בודן וראיין פלק, שעבדו יחד על סרטי אינדי כמו "חצי נלסון"(2006) ו-(Sugar (2008. מלבד לארסון וג'קסון יככבו בו גם ג'וד לאו, בן מנדלסון ועוד.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים