שתף קטע נבחר

הלהקה שביטלה את הופעתה בישראל עונה לרוג'ר ווטרס: "אנחנו לא BDS"

להקת המחווה לפינק פלויד שהייתה אמורה להופיע בישראל וביטלה את הופעתה בגלל לחצי ה-BDS, עונה לרוג'ר ווטרס: "אנחנו לא BDS. ביטלנו את ההופעה בגלל איומים ונאצות שקיבלנו מהפוסט שפרסמת"

להקת המחווה לפינק פלויד, ה-UK Pink Floyd Experience, ביטלה השבוע את הגעתה ארצה, לאחר מסע לחצים שהפעיל רוג'ר ווטרס, מנהיג להקת הפינק פלויד ואחד ממובילי תנועת ה-BDS. לאחר הביטול שיבח ווטרס את חברי הלהקה על הצטרפותם לתנועת החרם נגד ישראל. כעת מגיעה התשובה של מנהיג הלהקה דיוויד פאוור: "אנחנו לא BDS. ביטלנו את ההופעה בגלל איומים ונאצות שקיבלנו בגלל הפוסט שפרסמת".

 

פינק פלויד אקספרינס (באדיבות אגואיסט הפקות)
"אנחנו לא BDS"(באדיבות אגואיסט הפקות)
הלהקה הבריטית הייתה אמורה להופיע בחודש הבא בתל-אביב, באר שבע וחיפה. לפני הגעתה פתח ווטרס במסע לחצים פומבי כדי שיבטלו את הופעתם. "לשיר את השירים שלנו בפני קהל נפרד בישראל, זה להלבין את ממשלת האפרטהייד והגזענות של המדינה הזאת וזה רשעות חסרת מצפון ולא מכבדת. אתם הולכים להופיע בפני אנשים שיורים ורוצחים בדם קר ילדים פלסטינים כל יום. בטלו את ההופעות שלכם בישראל".

 

בתגובה למסע הלחצים, הלהקה הודיעה שהיא מבטלת את ההופעות. ווטרס הלל את ההחלטה שלהם ושיבח אותם על "הצטרפותכם למעגל ה-BDS".

 

אלא שהלהקה לא ממש אהבה את הסיבוב שעשה עליה ווטרס. מנהיג הלהקה דיוויד פאוור כתב לווטרס: "הדאגה שלי הייתה לחבריי והאיומים והנאצות שקיבלו כתוצאה מהפוסט שפרסמת. זאת הייתה הסיבה העיקרית לביטול ההופעות. אנו לא תומכים באף אחד מהצדדים. פשוט קיווינו להביא מוזיקה לאנשים".

 

בתשובה לפנייה של אזרחית ישראלית בשם יעל שושני, שמחתה על ביטול ההופעות, כתב לה פאוור: "יעל, אני לא BDS וגם לא חבריי ללהקה. השגת שלום צריכה להיות דרך תקשורת".

 

פינק פלויד אקספרינס (באדיבות אגואיסט הפקות)
"קיווינו להביא מוזיקה לאנשים"(באדיבות אגואיסט הפקות)

מארגון מילואימניקים בחזית שפנה לחברי הלהקה בנסיון לשכנע אותם לחזור בהם נמסר בתגובה: "רוג'ר ווטרס פועל כאחרון הביריונים. בנוסף להפצת שקרים והתעלמות מוחלטת מהסבל של הישראלים הוא גם מטיל אימה על כל אמן שרוצה להופיע בישראל. הפוסטים מוטי השנאה שלו הובילו למטר של איומים קללות ונאצות לחברי הלהקה שרק ביקשו להביא מוסיקה טובה לישראל ללא שום עמדה פוליטית. אנחנו קוראים לחברי הלהקה לא להיכנע לטרור והאנטישמיות, עדיין לא מאוחר, אל תיתנו לווטרס להשתמש בכם במלחמה הפרטית שלו. בואו לישראל".

 

חברת "אגואיסט הפקות", שהייתה אמונה על הפקת המופע, מסרה בתחילת השבוע: "איש להקת פינק פלויד, רוג'ר ווטרס, החל במסע חסר תקדים במטרה למנוע מחברי להקת פינק פלויד UK, להגיע לארץ. למרבה הצער, נבצר מאיתנו מלעצור את הסחף שהגיע לשיאו בפרסום פומבי של מספרי הטלפון של חברי הלהקה, שנאלצו לנתק את מכשיריהם. המצב הפך להיות קיצוני עד כדי כך שהלהקה אף הורידה את עמוד הפייסבוק שלה".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
באדיבות אגואיסט הפקות
UK Pink Floyd Experience
באדיבות אגואיסט הפקות
לאתר ההטבות
מומלצים