שתף קטע נבחר

"האח הגדול VIP": מכאן אפשר רק לעלות

תוכנית הריאליטי המצופה חזרה עם בית מפוצל, סלבס ממוחזרים, קלישאות, תעודות זהות בשקל ומנחה חדש ומתלהב שהצטרף אל לירון ויצמן. האם היא תצליח להפנים את לקחי העונה הקודמת ולתת פייט למתחרים?

 בתזמון מופתי עם אזעקת צבע אדום בעוטף עזה חוזרת מי שאמורה לתפקד על תקן ממתק האסקפיזם המושלם – "האח הגדול VIP". "בואו ניתן לאנשים הנחמדים בדרום ובשאר הארץ משהו קליל וממכר לברוח אליו", אמר אף אחד בהפקה של "האח הגדול VIP", ופתח את העונה עם עדי ליאון, הדייר הראשון, גבר יהודי שלמרות שאינו אשכנזי קיבל סוף סוף לידיים את המושכות שהגיעו לו בדין.

 

עדי ליאון הוא פטריוט אמיתי וחבר קרוב של איל גולן, שגדל בשכונה עם אח שלו צ'יקו ואכל לחם עם מרגרינה וסחוג ומעולם לא ביטל את המנוי שלו ל"הארץ", או אם תרצו מירי רגב בגבר. לליאון ניתנה המשימה הכבירה שמדירה שינה מעיניהם של פרחי הפוליטיקה החדשים – מציאת הנתיב המרכזי ביותר במרכז. הוא התבקש לחלק את דיירי הבית לשניים – חצי ילכו לבית השווה שעוד לא זוהם על ידי 14 דיירים שדרים בו בכפיפה אחת, וחצי שני שיושלך אל הביוב.

 

 

ליאון היה צריך לתמרן בין דילמות כמו נרי ליבנה – שהיא שמאלנית מצד אחד אבל אשה לא צעירה מצד שני או גילי מוסינזון שהחיבה שלו למין מסווגת אותו אוטומטית לביוב, אבל מצד שני פוטנציאל לרומן עם עדן יוחנן הטרנסית איזן את המשוואה. משביתות שמחה כמו אורלי רביבו שהציתה את פרשיית קצב שוגרו לביוב ונשללה ממנה אוטומטית האפשרות להשתחל למקום משוריין ברשימת הליכוד הבאה על שם טל גלבוע, אפילו אם היא תביא את הדוז פואה. 
 

גיא זו-ארץ ולירון ויצמן (צילום: מיכה לובטון)
המנחים. גיא זו-ארץ ולירון ויצמן(צילום: מיכה לובטון)

מה יש לומר. עם לירון ויצמן ההריונית (פטרי את הסוכן שלא הכניס לך בחוזה סעיף נעליים שטוחות בחודש שמיני, יקירתי) וגיא זוארץ שמרוב מאמץ להקליל את ההגשה שלו התגלם באורי גלר הצעיר על סטרואידים, חזרנו אל בורות המים, לשוק ולחדר האח. המיזוג עם ערוץ עשר נמצא ממש מעבר לפינה (בעקבות "תקלה טכנית" שודרו בערוץ עשר קליפים מול "האח הגדול", כדי שחלילה לא יגזלו ממנה צופים בשגגה), באופק הריאליטי החדש של קשת, "2025", והאח הגדול VIP מקווה לנצח עם ליהוקי-מצוקה כמו ויקי כנפו, שב-2003 יצאה ממצפה רמון בדרכה לביבי ועכשיו נעצרה לקטנה בנווה אילן או ליקוטי-מיחזור כמו נטלי דדון, גילי מוסינזון ושיא השיאים – שי-חי המפוייס שחמש דקות מהרגע שעלה במדרגות כבר בעט בערוותה של ההפקה כשהסיט את הדלת הלא נכונה (שלא היתה נעולה, כן? יו האד וואן ג'וב!!), נכנס לבית הלא נכון ודפק להם את משימת פתיחת העונה. 

 

עוד ביקורות טלוויזיה:

"מונא": כמו אגרוף לפנים

סיום עונה: "כפולים" סיפקה את הסחורה

"מראה שחורה: בנדרסנאץ'": אשליה של שליטה

 

בדרך כלל תעודות הזהות של המתמודדים משדרגות אותם בכמה רמות, אלא שהפעם ההפקה הלכה על מתודת בילד-דאון מובהקת. תעודות זהות בשקל שהצליחו לחלץ את מיטב הקלישאות מהדיירים והציגו את הצד המשמים שלהם, מאותתות שמכאן אפשר רק לעלות – ואמן שהדינמיקה בין הדיירים תצליח איפה שהגרין סקרין ומחלקת האביזרים בשקל נכשלו, ויפיחו חיים בליהוק הזה.

 

פרק פתיחה האח הגדול ויאיפי 2019 (צילום: אמיר מאירי)
השאירה את ריף רפאל בבית. נטלי דדון(צילום: אמיר מאירי)

פרק פתיחה האח הגדול ויאיפי 2019 (צילום: אמיר מאירי)
אמא של. אביבה תבורי(צילום: אמיר מאירי)

כי בפינה הנגדית לפלקטים כמו בן זיני (אצביע למפלגה שתדיח אותו ראשון ותחזיר לי את האמון במין האנושי) או רומי נסט, יסתובבו בבית אורי גרוס, נרי ליבנה והישאם סלימאן, שלפחות על פניו נראה כאדם שמסוגל להרכיב משפט. בואו נאמר שעוד מוקדם לשפוט, ושלעונה הזאת עוד יש סיכוי להינצל, אם תויקו והופנמו לקחי העונה הקודמת. זו עונה קצרה (50 יום) שלא תוכל להתפרש ולהימרח על פני נצח קטן, מה שמבטיח עונה מהודקת יחסית, שתזדקק לכל העוצמה שתצליח לגייס מול "ארץ נהדרת" שתשודר מולה בעונת בחירות, לטובתה ולטובת כולנו, וחג שמח למי שחוגג.

 

פרק פתיחה האח הגדול ויאיפי 2019 (צילום: אמיר מאירי)
כבר לא א'. אורלי רביבו(צילום: אמיר מאירי)

פרק פתיחה האח הגדול ויאיפי 2019 (צילום: אמיר מאירי)
כל העיניים עליה. רומי נסט(צילום: אמיר מאירי)

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
תמונות: באדיבות רשת
המתמודדים החדשים (ישנים)
תמונות: באדיבות רשת
לאתר ההטבות
מומלצים