שתף קטע נבחר

פרסי ה-SAG: "הפנתר השחור" זכה בפרס הגדול

סרט גיבורי העל של מארוול "הפנתר השחור" לקח את פרס האנסמבל בטקס פרסי ה-SAG. גלן קלוז וראמי מאלק זכו בקטגוריות המשחק על "האישה" ו"רפסודיה בוהמית" בהתאמה. הסדרות "גברת מייזל המופלאה" ו"החיים עצמם" זכו בפרסים גדולים בתחום הטלוויזיה

עונת הפרסים בהוליווד: גילדת השחקנים חילקה אמש (א') את פרסי ה-SAG. "הפנתר השחור" זכה בפרס האנסמבל, המקביל לפרס הסרט הטוב ביותר. בכך הסרט ממשיך לבסס את מעמדו בעונת הפרסים הנוכחית, כשהוא מועמד גם לפרס הסרט הטוב באוסקר (כזכור, מדובר בסרט גיבורי העל הראשון שמועמד לפרס היוקרתי). בנוסף הסרט זכה גם בפרס על האפקטים.  

קאסט הסרט
קאסט הסרט "פנתר שחור"(צילום: AP)

גלן קלוז, שזכתה כבר בפרס שחקנית הדרמה בגלובוס הזהב, זכתה בפרס השחקנית על תפקידה ב"האישה", ובכך אפשר לסמן אותה כפייבוריטית לזכייה בפרס הגדול שיתקיים ב-24 בפברואר. בקטגוריה המקבילה לגברים לקח ראמי מאלק על תפקידו כפרדי מרקורי ב"רפסודיה בוהמית", גם במקרה הזה הוא משחזר את הזכייה בגלובוס הזהב. בקטגוריית תפקידי המשנה זכתה אמילי בלאנט על תפקידה בסרט האימה "מקום שקט" ומהרשלה עלי על "הספר הירוק".

גלן קלוז (צילום: AP)
גלן קלוז(צילום: AP)

 

מהרשלה עלי (צילום: AP)
מהרשלה עלי(צילום: AP)

כמו גלובוס הזהב, גם טקס ה-SAG מחלק פרסים בתחום הטלוויזיה. הסדרה "גברת מייזל המופלאה" זכתה בשלושה פרסים מרכזיים: פרס האנסמבל הקומי הטוב ביותר, פרס השחקנית בקומדיה לרייצ'ל ברוסנהאן ופרס השחקן הקומי לטוני שלהוב. בפרס האנסמבל הדרמטי בטלוויזיה זכתה הסדרה "החיים עצמם". ג'ייסון בייטמן זכה על בפרס השחקן על תפקידו ב"אוזרק" וסנדרה או על תפקידה ב"להרוג את איב".  

 

  

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
קאסט "הפנתר השחור"
צילום: AP
לאתר ההטבות
מומלצים