שתף קטע נבחר

עומר אדם ונטע ברזילי כבשו את אילת

עומר אדם ומארינה מקסימיליאן פתחו את פסטיבל פתאל רוק השביעי שאירח יותר מאלפיים איש באילת. גם נטע ברזילי, טיפקס ואליעד ופורטיס היו שם בסוף שבוע שכולו מוזיקה. צפו בביצועים נבחרים

מעומר אדם ועד נטע ברזילי: רכבת אווירית של 250 אנשי צוות ואמנים נחתה בסוף השבוע באילת לפסטיבל פתאל רוק השנתי. זו השנה השביעית שהעיר הדרומית מארחת יותר מאלפיים איש שמגיעים לשמוע מוזיקה טובה ועל הדרך לתפוס קצת צבע בשמש המתעתעת של חודש מרס.

 

נטע ברזילי (צילום: יוד צילומים אילת)
נטע ברזילי על הבמה(צילום: יוד צילומים אילת)
 

מופע הפתיחה היה של עומר אדם שאירח את מארינה מקסימיליאן לדואט של "החברות שלך". מי שבמהלך השנה לא הצליח להשיג כרטיס להופעות של אדם, קיבל אותו בהופעה שנחשבת אינטימית יחסית להיכל מנורה מבטחים.

 

 

הרבה כבוד עשו לזוכת האירוויזיון נטע ברזילי שהופיעה אף היא בפסטיבל. באילת, ממש כמו בתל אביב, מצפים למספר רב של תיירים שצפויים להגיע לארץ בזכותה. סיבה מספיק טובה לחגוג עם "באסה סבבה".

 

אליעד נחום סגר מעגל כשעלה להופיע עם להקת טיפקס. יחד הם ביצעו את "איזה עולם" המוכר בין היתר כשיר הפתיחה של הסדרה "שמש", בה כיכב נחום. לקהל סיפר שהוא הילד שמוקלט בפתיחת האלבום "דיסקו מניאק".

 

 

טיפקס מציינים השנה יום הולדת 20 ל"דיסקו מנייאק", ועל הבמה ביצעו את הלהיטים הגדולים שלהם. את שירם "מה עשית?" מהאלבום "החיים שלך בלאפה", הפנה אוז למדינת ישראל שלא עושה די כדי להחזיר הביתה את אברה מנגיסטו.

 

עוד הופיעו נצ'י נצ' וקרולינה, אברהם טל וקרן פלס, להקת אתניקס, ורמי פורטיס שאירח את דודו טסה ואת הדג נחש.

 

 

 
 

הכותבת הייתה אורחת הפסטיבל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יוד צילומים אילת
הכי סבבה. נטע ברזילי
צילום: יוד צילומים אילת
לאתר ההטבות
מומלצים