שתף קטע נבחר

מתוך "משחקי הכס"

7 עונות ב-3 דקות וחצי: כל מה שקרה ב"משחקי הכס"

איך מסכמים שבע עונות, עשרות שעות, המון קווי עלילה, מאות דמויות ואין ספור מיתות, לכדי סיפור אחד (ורצוי קצר יחסית), שיזכיר לצופים את כל מה שהם ראו ושכחו בשמונה השנים האחרונות? קבלו את הסרטון שעושה את העבודה

 

 

דות'רקים, מהלכים לבנים, משמר הלילה, הבלתי טמאים, "לילדה אין שם", אש פרא, מלך הלילה, חאליסי, ליטלפינגר, כלב הציד, החתונה האדומה או הסגולה? הלאניסטרים או הסטארקים? מעלה המלך או אגרוף ראשוני האדם? כל כך הרבה דברים קרו בשבע העונות של "משחקי הכס", שאין סיכוי שנזכור את כולם, בלי לעשות ריענון קצר לקראת העונה השמינית והאחרונה. אז רגע לפני שהיא חוזרת, חיפשנו (ומצאנו) את הדרך הטובה ביותר להיזכר בכל מה שקרה בשבע העונות הקודמות, בלי להיכנס למרתון צפייה. צפו בסרטון

משחקי הכס אנימציה ()
"משחקי הכס" ב-3 דקות

סרטון האנימציה פורט בפחות משלוש דקות וחצי את האירועים המרכזיים שחלו בשבע הממלכות מאז הכרנו אותם לראשונה. הוא מזכיר לנו שג'ון סנואו ודאינריז טרגריאן הפליגו יחד צפונה בניסיון לעצור את המהלכים הלבנים, שכבר הפילו את החומה הצפונית בעזרת הדרקון המת של חאליסי, כשהוא נשלט בידי מלך הלילה. שג'ון סנואו הוא בעצם אאיגון טרגריאן, היורש החוקי לכס הברזל כמו גם האחיין של דאינריז, אבל שהעובדה הזו לא הפריעה להם לשכב זה עם זו. טוב, לזכותם ייאמר שהם לא יודעים, ושסרסיי, שעדיין נמצאת במעלה המלך לבד, טוענת שהיא בהיריון (נוסף) מאחיה, ג'יימי לאניסטר, שבעצמו נמצא בדרך לצפון, בלי לדעת שגם דאינריז תגיע לשם, וזאת אחרי שהוא הרג את אבא שלה, כשתקע לו סכין בגב.

 

בין לבין, אנחנו נזכרים שהאחיות לבית סטארק התאחדו יחד עם בראן (שבינתיים הפך לעורב בעל 3 העיניים) ומחכות לשובו של ג'ון סנואו, שיורון גרייג'וי כרע ברך בפני סרסיי והלך להביא לה צבא של 20 אלף חיילים, בזמן שהאחיין שלו, ת'יאון, מנסה להציל את אחותו יארה ושיש שלוש דרכים להרוג את המהלכים הלבנים. צפו!

 

הצצה לעונה האחרונה של
מתוך "משחקי הכס"(צילום: Helen Sloan/HBO)
 

פבלו ארקושין ועמרי רוט, הבעלים של סטודיו White Animation, העסיקו שמונה אנשים בפול טיים ג'וב במשך כמעט ארבעה שבועות, במטרה ליצור את הסרטון שמסכם את סדרת הפנטזיה המצליחה. השניים, שהכירו בחוג לקולנוע של אוניברסיטת תל אביב, יצרו את הסרטון מתוך אהבה לסדרה. "פשוט רצינו ליצור סרט כיפי וויראלי וגם להראות שאפשר לקחת נושא מורכב ורווי עלילות ולהציג אותו בצורה קליטה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Helen Sloan/HBO
משחקי הכס ב-3 דקות
צילום: Helen Sloan/HBO
לאתר ההטבות
מומלצים