שתף קטע נבחר

תמונה ראשונה: מדונה בחזרה על במת האירוויזיון

כוכבת הפופ עלתה על במת האירוויזיון בתל אביב לחזרה ראשונה לקראת הופעתה בתחרות. אוחזת במיקרופון, עם רטייה על העין, כשמסביבה רקדנים במסיכות ומאחוריה מקהלה בבגדי נזירים - מדונה מתכוננת לגמר

תמונה ראשונה: כוכבת הפופ מדונה שנחתה אמש בישראל, עלתה היום (ד') לראשונה על במת האירוויזיון במתחם אקספו בתל אביב, לחזרות לקראת הופעתה בגמר התחרות ביום שבת.

 

 

מדונה בחזרה ראשונה על במת האירוויזיון בתל אביב ()
מדונה בחזרה ראשונה על במת האירוויזיון בתל אביב

מדונה בחזרה ראשונה על במת האירוויזיון בתל אביב ()
מדונה בחזרה ראשונה על במת האירוויזיון בתל אביב

מדונה הגיעה בשעות הצהריים אל המתחם היישר ממלון דן, אחרי שבשעות הבוקר נרשמה תקרית בין אנשיה לבין נציגי ה-EBU שלא אישרו את עלייתה לחזרות משום שהחוזה ביניהם עדיין לא נחתם. אחרי דין ודברים בין מנהלה האישי של מדונה, גיא עוזרי, לנציגי איגוד השידור האירופי המשבר נפתר ומדונה עלתה לבמה וערכה חזרות במשך שעות. לפי התכנון מדונה תשיר על הבמה, "שניים וחצי שירים", כך לפי גורם המעורה בפרטים.

 

מתחם החזרה של מדונה נסגר למבקרים ולקהל, אבל מי שכן הצליח לצפות בחזרות היה מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי, אלדד קובלנץ, שהבטיח כי תהיה זו תחרות האירוויזיון הטובה בהיסטוריה.

 

 

 
 

אתמול התייחסה הזמרת להופעתה בישראל ולקולות שקראו לה להחרים את ישראל, בריאיון לסוכנות הידיעות רויטרס אמרה: "לעולם לא אפסיק לעשות מוזיקה כדי להתיישר עם אג'נדה פוליטית כלשהי, וגם לא אפסיק לצאת נגד הפרת זכויות אדם, לא משנה היכן בעולם הן מתרחשות".

 

לפני כחודש השיקה מדונה את הפרויקט החדש שלה "מאדאם X" ולאחרונה הופיעה עם שיר מתוכו בטקס פרסי הבילבורד. המשלחת שלה לישראל מונה 135 אנשי צוות מתוכם 40 אנשי מקהלה. 25 רקדנים ילוו אותה על הבמה ועשרות אנשי צוות שאמונים על הכוריאוגרפיה, הבימוי, הווידאו והאנימציה לקראת הופעתה.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים