שתף קטע נבחר

דב גילהר מגיב על ההשעיה: "בתאגיד יש חופש ביטוי לכולם - גם לי"

העיתונאי והמגיש דב גילהר חזר לתוכנית "ערב ערב" אחרי שהושעה בגלל בדיחה על ראש הממשלה. "כולנו עושים הרבה כדי להרחיב את חופש הביטוי ולהביא עוד נקודות מבט. לפעמים יש ויכוח על האיך, אבל אין ויכוח על האם", אמר בהתייחס לפרשה

אחרי שהושעה מתפקידו, כפי שנחשף ב-ynet, בגלל בדיחה על ראש הממשלה בינימין נתניהו בשידור, העיתונאי והמגיש דב גילהר חזר היום (ה') לתוכניתו "ערב ערב" בתאגיד השידור כאן, ודיבר בפתיחות על חופש הביטוי בשידור הציבורי.

 

"ערב טוב לכם, אחרי הפוגה קצרה, לפני הכל - מילה על ארנקים ועל חופש ביטוי בשידור הציבורי: מאז קום התאגיד, אנחנו כולנו, עושים פה הרבה כדי להרחיב את חופש הביטוי, להרחיב, לגוון להעמיק, להביא עוד ועוד מידע ונקודות מבט על המציאות הישראלית", אמר גילהר בפתיחת תוכניתו, "יש לפעמים ויכוח על האיך, כמו שהיה ביומיים האחרונים, ויכוח קשה. אבל אין פה ויכוח על האם. בתאגיד השידור הישראלי, יש ויהיה חופש ביטוי לכולם, גם לי. כולנו חתומים על כך - וכך זה יימשך, בלי מורא ובלי משוא פנים".

 

גילהר הושעה אחרי שאירח בתוכניתו את הפרשן מוטי גילת, במסגרת ידיעה הקשורה בראש הממשלה נתניהו ובבקשת הסיוע שהגיש לתשלום הוצאות המשפט בעניינו. לבקשתו של גילהר, הדגים גילת את הפעולה של הוצאת כסף מארנקו, ברוח משועשעת.

 

לאחר האירוע, הקטע הוסר מהרשתות החברתיות של התאגיד. בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, לא נשאר חייב וצייץ בטוויטר: "'כאן' מחקו את הסרטון, אחרי שכתבתי להם תגובה: כולנו נשמח שתלמדו אתם להכניס את היד לכיס שלכם ולא לגזול מיליארד שקל בשנה ממשלם המסים על הבזיון הזה". על פי גורמים בתאגיד, גילהר הושעה כי "האייטם נעשה בלי אישור העורך, ובהפתעה למערכת".

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך מתוך שידורי כאן
דה גילהר
צילום מסך מתוך שידורי כאן
לאתר ההטבות
מומלצים