שתף קטע נבחר

סצנות אהבה חד מיניות צונזרו בטיסות של דלתא

חברת התעופה צנזרה סצנות אהבה חד מיניות בסרטים "חורשות את הלילה" ו"רוקטמן". לאחר שהדבר התגלה, האשימה דלתא את האולפנים כי מסרו לה גירסה ערוכה מראש. "אנחנו עובדים כדי לווודא שזה לא יקרה שוב", נמסר בתגובה מטעם החברה

דלתא איירליינס הודיעה כי תחזיר את סצנות האהבה החד מיניות שצונזרו בסרטים "חורשות את הלילה" ו"רוקטמן" שמוקרנים במטוסי החברה. הידיעה על כך שבמטוסי החברה מוקרנים הסרטים המדוברים ללא סצנות האהבה של הקהילה הלהט"בית, עשתה לה כנפיים, ובמאית הסרט "חורשות את הלילה", אוליביה ווילד, אף הגיבה על הדברים ואמרה כי היא המומה ומאוכזבת.


מתוך
מתוך "רוקטמן"

"אני לא מבינה את זה", אמרה לאתר וראייטי. "יש צנזורה שונה של סרטים בין חברות תעופה, אבל חייב להיות איזשהו פיקוח. הסרט היה מדורג בצורה מסוימת, אם זה לא מדורג עם הגבלת גיל, זה אמור להיות מקובל לצפייה במטוס".

 

עוד הוסיפה השחקנית, שזהו פרויקט הביכורים שלה כבמאית: "יש כמות פסיכית של סרטים אלימים עם גופות מרוטשות, אבל סצנת אהבה בין שתי נשים מצונזרת. זה חלק כל כך אינטרגלי מהמסע של הדמות, אני פשוט לא מבינה את זה, הלב שלי שבור".

 

"חורשות את הלילה" עוקב אחר שתי תלמידות מצטיינות וחברות קרובות - מולי ואיימי - שהגיעו ליום סיום לימודיהן בתיכון. האחת חולמת להיות רות ביידר גינסבורג הבאה, השנייה תומכת במועמדות של אליזבת וורן לנשיאות ב-2020. בגרסה המצונזרת שהוקרנה במטוס, נחתכה סצנת מין בסרט וצונזרה המילה ואגינה כמו גם התייחסות למונח Scissoring המתייחס לתנוחה מינית.


מתוך
מתוך "חורשות את הלילה"

גם מהסרט "רוקטמן", שמוקרן במטוסי החברה ומתאר את סיפור חייו של אלטון ג'ון, הושמטה סצנה מינית בין השחקן טארון אגרטון (שמגלם את הזמר) לריצ'רד מאדן שמגלם את בן זוגו והמנהל שלו.

 

מנגד, חברת התעופה דלתא טוענת כי קיבלה גירסה ערוכה של הסרטים, אותה הציגה במטוסיה בשנה האחרונה, בלי לדעת שהקטעים שירדו בעריכה הם של סצנות הסקס החד מיניות. "פצחנו מיד בהליך של ניהול מחדש של תוכן הבידור הזמין בטיסות של דלתא", מסרה דוברת החברה לאתר וראייטי. "לעיתים קרובות, האולפנים מספקים וידאו בשתי צורות: מקורית וערוכה. בחרנו בערוכה ועכשיו גילינו שהתוכן הוסר באופן לא ראוי משני הסרטים. אנחנו עובדים כדי לווודא שזה לא יקרה שוב".

 

    ()
מטוס של חברת דלתא
 

 

הדוברת הוסיפה כי "האולפן הסכים לספק גירסה מיוחדת וערוכה לדלתא שכוללת סצנות אהבה של קהילת הלהט"בית ב'חורשות את הלילה 'וב'רוקטמן' שיהיו על מטוסינו מעתה והלאה". היא גם ביקשה להבהיר: "כרגע משודרים בטיסות שלנו סרטים כמו 'אור ירח', 'קליק', הסדרה 'גנטלמן ג'ק' ועוד תכנים רבים שמוכיחים כי לא הייתה בכוונתנו לצנזר סצנות חד מיניות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים