שתף קטע נבחר

אירועי תרבות רבים בוטלו עקב המצב הבטחוני

המצב הבטחוני השפיע גם על קיומן של הצגות והופעות ברחבי הארץ. הנה מקבץ האירועים שבוטלו

בעקבות המצב הבטחוני, גל ביטולי אירועי תרבות שאמורים היו להתקיים היום (ג') ברחבי הארץ.

 

אירוע הפתיחה של פסטיבל הפסנתר ובמרכזו הופעה של יוני רכטר, שאמור היה להתקיים בתל אביב, נדחה, כך הודיעה עיריית תל אביב יפו. גם אירוע הענקת פרסי מפעל חיים של איגוד אמני ישראל שאמור היה להתקיים הערב בהיכל התרבות בפתח תקווה, לא יתקיים.

 

יוני רכטר (צילום: רז גרוס)
בוטל. אירוע הפתיחה של פסטיבל הפסנתר בהשתתפות יוני רכטר(צילום: רז גרוס)

ההופעה של אהוד בנאי ולהקת כנסיית השכל שהייתה אמורה להתקיים ברידינג 3 בתל אביב, נדחתה והיא תתקיים ב-19.11. גם הופעתו של הזמר חנן בן ארי שאמורה הייתה להיערך במועדון הזאפה בתל אביב, נדחתה והיא תתקיים ב-20 בינואר.

 

שתי ההצגות של בית הספר למשחק בית צבי שהיו אמורות להתקיים בתיאטרון רמת גן, בוטלו גם כן, זאת בשל העובדה כי התיאטרון משמש מרחב ציבורי מוגן בעיר.

 

מתוך
בוטל."רוק בבית הספר"(צילום: אור דנון, באדיבות תיאטרון תל אביב)
 

 

גם תיאטרון בית ליסין ביטל הערב את ההצגות "אפס ביחסי אנוש" ו-"מר גרין" שאמורות היו לתקיים בתל אביב, זאת בנוסף להצגות "קופסה שחורה" שאמורה הייתה להתקיים בראשון לציון, ו"עבדאללה שוורץ" באשדוד - שגם הן בוטלו. הקאמרי ביטל את ההצגות שהיו אמורות להתקיים היום בתיאטרון בתל אביב, וכן את ההצגות בגני תקווה ובגבעת שמואל. גם התיאטרון הלאומי הבימה ביטל את כל ההצגות שהיו אמורות להתקיים הערב. 

 

בנוסף, הקרנת הבכורה של "התחנה", סדרת הטלוויזיה שמשודרת ב-HOT בוטלה, כמו גם הצגת הבכורה של המחזמר "רוק בבית הספר" בתיאטרון תל אביב.

 

קונצרט התזמורת הפילהרמונית "רקוויאם המלחמה" מאת בריטן בניצוחו של יואל לוי, שהיה אמור להתקיים הערב בהיכל התרבות בתל אביב - נדחה ליום שישי ה-15 בנובמבר בשעה 14:00. והמופע "צלילי קסם" והאופרה "מנון" באופרה הישראלית בוטלו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רדי רובינשטיין
"אפס ביחסי אנוש"
צילום: רדי רובינשטיין
לאתר ההטבות
מומלצים