שתף קטע נבחר

שלי יחימוביץ' חוזרת לתקשורת: תגיש תוכנית רדיו יומית

חברת הכנסת לשעבר מצטרפת לתאגיד השידור כאן וחוברת לפוליטיקאי אחר שפרש - יגאל גואטה. השניים יגישו תוכנית חדשה בכאן רשת ב' שתעלה לשידור בקרוב

אחרי 13 שנים בפוליטיקה: חברת הכנסת לשעבר, שלי יחימוביץ' חוזרת לתקשורת, ותגיש תוכנית רדיו יומית לצידו של חבר כנסת אחר בדימוס, יגאל גואטה. השניים יגישו את התוכנית שזכתה לשם "שלי וגואטה", בכאן רשת ב', והיא צפויה לעלות ב-4 במרץ.

 

יחימוביץ', ששימשה בתור חברת כנסת מטעם מפלגת העבודה, הפסידה בבחירות להסתדרות, ופרשה מהחיים הפוליטיים לפני כחצי שנה. מאז היא ניהלה משא ומתן עם לא מעט גופי תקשורת בהם גלי צה"ל ורדיו 103 FM אולם בחרה בסופו של דבר בתאגיד. מי שאיבד את מקומו בעקבות הצטרפותה של יחימוביץ' הוא המגיש רן בנימני, שהגיש את התוכנית לצידו של גואטה, אולם הוא צפוי להמשיך בתפקיד מרכזי אחר ברדיו בתאגיד.  

 

 

שלי יחימוביץ' בנאום במליאה (צילום: יואב דודקביץ' )
שלי יחימוביץ' בנאום במליאה(צילום: יואב דודקביץ' )

"אנחנו שמחים ונרגשים לקראת התוכנית המשותפת"ת מסרו יחימוביץ' וגואטה, "יש לנו דיאלוג פורה וחברות מהיום הראשון שהכרנו בכנסת, על אף שאנחנו שייכים, לכאורה, לשבטים שונים. בתקופה של שיח כל כך מקוטב, לשנינו יש תחושת שליחות לייצר דיאלוג שלא נתחמק בו ממחלוקות עמוקות, אבל הוא יהיה משעשע, נטול עוינות, ביקורתי ומכבד, וכמובן, נעשה הכל שיהיה מעניין".

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יואב דודקביץ'
חוזרת לתקשורת. שלי יחימוביץ'
צילום: יואב דודקביץ'
לאתר ההטבות
מומלצים