שתף קטע נבחר

במקום האירוויזיון: משדר מיוחד עם נציגי המדינות

לאחר ביטול תחרות האירוויזיון בשל התפשטות נגיף הקורונה, באיגוד השידור האירופי הודיעו כי יפיקו משדר מיוחד בהשתתפותם של נציגי המדינות השונות

האירוויזיון השנה אומנם בוטל, אבל באיגוד השידור האירופי מודיעים היום (ג') כי יפיקו משדר מיוחד ולא תחרותי עם נציגי המדינות השונות.

 

לפי ההודעה, המשדר ייערך ב-16 במאי, יימשך כשעתיים וישודר בכאן. ישתתפו בו נציגי המדינות השונים בהם הנציגה הישראלית עדן אלנה. בנוסף אומרים כי "תינתן במה לכל 41 השירים שאמורים היו להשתתף בתחרות השנה". בשלב זה, לא ברור איך הצעד ייצא לפועל וייערך כמופע בן שעתיים.

 

האמנים ישתתפו כל אחד ממקום מושבו, כאשר באיגוד השידור האירופי מוסיפים כי בשידור ייקחו חלק גם אמנים נוספים ויבוצעו להיטי אירוויזיון עם "מילים מאחדות" לרגל המצב בצל משבר הקורונה.

 

עדן אלנה (צילום: משה נחומוביץ')
עדן אלנה(צילום: משה נחומוביץ')

 

כזכור, לפני מספר שבועות הודיעו באיגוד השידור האירופי כי תחרות האירוויזיון תבוטל השנה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. בנוסף הודיעו כי השירים שאמורים היו להשתתף בתחרות השנה לא יוכלו להירשם לשנה הבאה, כך שהשיר Feker Libi לא יוכל לקחת חלק. אולם לעומתם, הנציגה הישראלית עדן אלנה קיבלה את ההודעה מתאגיד השידור כאן כי היא זו שתייצג את ישראל גם באירוויזיון הבא.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
תרבות - עדן אלנה אירוויזיון תמונה רשמית תאגיד כאן
לאתר ההטבות
מומלצים