שתף קטע נבחר

השחקן פרד ווילארד הלך לעולמו בגיל 86

פרד וויליארד השתתף בשורה ארוכה של קומדיות מצליחות בטלוויזיה ובקולנוע, בהן "ספיינל טאפ", "אמריקן פאי", "והרי החדשות" ו"משפחה מודרנית" ועוד. "הוא המשיך לשמח אותנו עד הרגע האחרון"

השחקן פרד ווילארד, שכיכב בשורה ארוכה של קומדיות מצליחות, הלך לעולמו בגיל 86.

 

הסוכן של ווילארד מסר לתקשורת כי הוא מת בנסיבות טבעיות, ביום שישי בלוס אנג'לס. בתו היחידה, הופ, אמרה ל"הוליווד ריפורטר" שהוא "מת בשלווה. הוא המשיך לזוז, לעבוד ולשמח אותנו עד הרגע האחרון. אהבנו אותו כל כך ונתגעגע אליו".

 

פרד ווילארד (צילום: AP)
פרד ווילארד(צילום: AP)

ווילארד, יליד 1933 באוהיו, היה שחקן עסוק במיוחד, ונדמה שהתייצב בכל מקום שבו ביקשו ממנו להצחיק את הקהל. הוא החל את דרכו בתפקידים קטנים על המסך כבר בשנות ה-60, ובשנות ה-70 החל להשתתף כאורח קבוע בתוכניות בידור בטלוויזיה האמריקנית. במקביל, חשף את כישרון האלתור יוצא הדופן שלו, בהופעותיו על במות כסטנדאפיסט.

 

מאז שפרץ לתודעה ועד מותו, ווילארד היה מעורב באינספור פרויקטים קולנועיים, לרוב בתפקידי משנה. פריצת הדרך שלו הייתה ב-"ספיינל טאפ" מ-1984, ואחריה הגיעו להיטים כמו "רוקסן" של מ-1987, "אוסטין פאוורס: המרגל שתקע אותי" מ-1999 ו"מארגנת החתונות" מ-2001. בעשורים שלאחר מכן כיכב בין היתר ב"אמריקן פאי: החתונה" מ-2003, "הרולד וקומאר" מ-2004, סרטי "והרי החדשות" לצד וויל פארל ועוד. כמדבב השתתף בסרטי אנימציה כמו WALL E וצ'יקן ליטל.

 

בטלוויזיה הפציע ווילארד לתפקידים בעשרות סדרות. דמויותיו המוכרות ביותר הן ככל הנראה זו של האנק ב"כולם אוהבים את ריימונד", וזו של פרנק ב"משפחה מודרנית" - ועל הופעותיו בשתי הסדרות הוא קיבל מועמדויות לאמי. מלבדן, ניתן למצוא אותו בתפקידי אורח בסדרות סיטקום מצליחות רבות כמו "חברים", "אריזה משפחתית" ו"מופע שנות ה-70" ו"קומיוניטי" 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים