תואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית: דלת לעולם המדיה
הצרכן של היום מתוחכם מבעבר, ואנשי הפרסום נדרשים להיות מתוחכמים לא פחות. מה תלמדו בתואר בפרסום ותקשורת שיווקית?
*התכנים במדור זה מוגשים בשיתוף עם המוסדות האקדמאיים המציגים
עד לא מזמן, הפעולה הכי משמעותית בעבודת הפרסום והשיווק היתה ניסוח מודעה לעיתון. כיום שולטים האמצעים החדשים של תקשורת ההמונים - והפרסום והשיווק זורמים עם זה, ביוטיוב, ברשתות החברתיות וברשת בכלל.
ד"ר מיכל שפירא, ראש החוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו: "הסטודנטים מקבלים אצלנו כלים פרקטיים ואקדמיים מעמיקים. היום, הצרכן הוא זה שבאמת שולט במדיה, ובעידן הרשתות החברתיות אתה צריך להיות מאוד מאוד מתוחכם בדרך שבה אתה מגיע ללקוחות שלך".
![](https://images1.ynet.co.il/PicServer5/2018/12/04/8923052/baner_new.jpg)
פורסם לראשונה 14/07/2017 01:34
![](/images/letter.png)
![](/images/arrow.jpg)
![הקריה האקדמית אונו הקריה האקדמית אונו](https://images1.ynet.co.il/PicServer5/2018/08/21/8728469/Ono.jpg)
הקריה האקדמית אונו
![צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock](https://images1.ynet.co.il/PicServer3/2013/08/01/4772115/47720510100080183103no.jpg)
צילום: Shutterstock
מומלצים