שתף קטע נבחר
 

איך לשלב תלמידים עם ליקויי למידה וקשיי התנהגות?

במערכת החינוך צריך כיום יותר ויותר מורים בעלי כישורים ומיומנות לאבחן ולקדם תלמידים עם קשיים. תואר שני בחינוך עם התמחות בשילוב תלמידים עם ליקויי למידה וקשיי התנהגות

*התכנים במדור זה מוגשים בשיתוף עם המוסדות האקדמיים המציגים

 

צילום: ירון שרון, אורי דוידוביץ'

צילום: ירון שרון, אורי דוידוביץ'

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

אחד הנושאים הבוערים במערכת החינוך הוא שילוב חכם ומקצועי של תלמידים בעלי ליקויי למידה וקשיי התנהגות. בעיקר, חסרים מורים מיומנים בשילוב מהסוג הזה. לשם כך, ניתן כיום לקבל במהלך התואר השני בחינוך את כל הכלים הרלוונטים למורה אשר מעוניין בהתמחות שכזו. החל מידע תיאורטי, מחקרי ויישומי על האופן בו ניתן לקדם שילוב באופן מקצועי וכלה בהיבטים החברתיים והלימודיים של תלמידים כאלה.

 

"בנוסף הסטודנטים גם לומדים על היסודות הקוגניטיביים של הבנה מילולית ולקויותיה, על התאמת תכניות לימודים לקידום תלמידים עם לקויות בלמידה ועל ספקטרום הליקויים בתיפקודים ניהוליים והשלכותיהם על הלמידה", אומרת דר' רות גוטפריד, ראש התכנית במככלת דוד ילין . 


פורסם לראשונה 31/07/2019 08:49

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
דרושים מורים מיומנים
צילום: shutterstock
לוגו המכללה האקדמית לחינוך על שם דוד ילין
מומלצים