שתף קטע נבחר

חביבת גולשי ynet: חרטומית במים בעמק חפר

הצלם חן עין דור שצילם חרטומית ביצות הפוסעת במים בעמק חפר ומחפשת מזון, זכה בתואר "חביב הקהל" של גולשי ynet. במסגרת תחרות אירועי הצפרתון של הקרן הקיימת לישראל בשיתוף עם האגודה הישראלית לצילום טבע, התחרו הצלמים במשך 48 שעות בצילום ציפורים בטבע

21 צילומים עלו לגמר תחרות צילום ציפורים שהתקיימה בחודש שעבר במסגרת אירועי הצפרתון של הקרן הקיימת לישראל בשיתוף עם האגודה הישראלית לצילום טבע. במהלך 48 שעות תיעדו המשתתפים את הציפורים בטבע. הצילומים שנבחרו ע"י צוות השופטים, יוצגו בתערוכת ההשקה של מרכז המבקרים החדש באגמון החולה.

 

למעלה מ-14 אלף הצבעות הגיעו בשבועיים האחרונים וגולשי ynet בחרו מבין הצילומים את הצילום האהוב עליהם. במקום הראשון זכה הצלם חן עין דור עם צילום של חרטומית ביצות בעמק חפר, שקיבל יותר מ-3,200 הצבעות.

 

חרטומית ביצות בעמק חפר (צילום: חן עין דור)
חרטומית ביצות בעמק חפר(צילום: חן עין דור)

 

במקום השני זכה דניאל ברקוביץ' עם צילום של סייפן בעמק זבולון ובמקום השלישי הגיע הצילום של אופק טייטלר-רגב שצילם שלדג גמדי בחוף שיקמונה בחיפה.

סייפן בעמק זבולון (צילום: דניאל ברקוביץ')
סייפן בעמק זבולון(צילום: דניאל ברקוביץ')

שלדג גמדי בחוף שקמונה, חיפה (צילום: אופק טייטלר-רגב)
שלדג גמדי בחוף שקמונה, חיפה(צילום: אופק טייטלר-רגב)

 

בתחרות עצמה בחר חבר השופטים בצילום של שחר כהן שצילם שני ניצים מצויים ביער דיר ניזאם בחבל בנימין. במקום השני זכה מיכה אורבך עם צילום של תפוחית מצויה בעמק אילון ובמקום השלישי, זכה משה כהן עם צילום של שרקרק גמדי בתעופה באזור ניצנה.


ניצים מצויים ביער דיר ניזאם, חבל בנימין (צילום: שחר כהן)
ניצים מצויים ביער דיר ניזאם, חבל בנימין(צילום: שחר כהן)

תפוחית מצויה בעמק איילון (צילום: מיכה אורבך)
תפוחית מצויה בעמק איילון(צילום: מיכה אורבך)

שרקרק גמדי באזור ניצנה (צילום: משה כהן)
שרקרק גמדי באזור ניצנה(צילום: משה כהן)

 

במסגרת אירועי הצפרתון שמקיימת קק"ל מדי שנה בשיאה של עונת נדידת הסתיו של הציפורים, משתתפים צפרים חובבים ומקצועניים באירועים שונים הכוללים גם מרתון צפרות ארצי לזיהוי מספר רב של ציפורים ברחבי הארץ וכן בתחרות צילומים. 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חן עין דור
הצילום שנבחר לחביב הקהל
צילום: חן עין דור
מומלצים