שתף קטע נבחר

קחו חבר לבית: כלבים ממתינים לאימוץ

סאני הבת, סאני הבן, מרלן, צ'אבי ועוד כלבים חמודים מחכים שתאמצו אותם. פינת האימוץ השבועית

 

צער בעלי חיים

סאני - כלבה מעורבת ויפהפייה בת 7 חודשים. כלבה צעירה וחברותית, שאוהבת מאוד מגע וליטופים, רוצה להגיע לבית חם עם משפחה אוהבת. צפויה להיות בינונית בגודלה וזקוקה לחינוך.

 

סאני (צילום: צער בעלי חיים)
סאני(צילום: צער בעלי חיים)

 

מרלן - לברדורית מלאת קסם בת 4 חודשים, שצפויה להיות גדולה פיזית. גורה מתוקה ושמנמנה רוצה להכניס את כל האנרגיות הטובות שלה לחיי בעלים מחויבים שיידעו להעניק לה חינוך והרבה אהבה.

מרלן (צילום: צער בעלי חיים)
מרלן(צילום: צער בעלי חיים)

 

בצער בעלי חיים קוראים לציבור אוהבי הכלבים והחתולים פתחו את לבכם ובוא לאמץ חבר לחיים. לאגודת צער בעלי חיים בישראל - תל אביב ניסיון של עשרות שנים במסירת כלבים לאימוץ, ובעקבות הידע הרב שנצבר במקום נבנה תהליך מוסדר של אימוץ אחראי - אימוץ שמתחיל בהחלטה מודעת ולא נובע מהתלהבות רגעית או כדי לספק את רצון הילדים, התחייבות רצינית הכוללת ידע של המאמצים לגבי בעל החיים וכוונה אמיתית לגדל אותו לאורך כל חייו. מחכים לכם.

 

צער בעלי חיים בישראל, הרצל 159 תל אביב. טל': 4553* . שעות פעילות: א'-ה': 08:00-20:00 , ו': 08:00-14:00 , שבת : 11:00-14:00 אתר: www.spca.co.il


 

כלבים של החיים

נס - בת כמעט שנה. אי אפשר שלא להתאהב בה!! חברותית ומסתדרת עם כלבים אחרים. מחפשת את הנס הפרטי שלה.


נס (צילום: כלבים של החיים)
נס(צילום: כלבים של החיים)

 

סאני - לברדור מעורב בן שלוש , חכם ומקסים,שהבעלים שלו נטשו אותו להסגר עירוני כשעברו לדירה חדשה בלעדיו. .הוא מצחיק והוא מתוק והוא מתנהג כמו גור קטן בשמחת החיים שלו.

סאני (צילום: כלבים של החיים)
סאני(צילום: כלבים של החיים)

 

ניתן לראות את הכלבים ולהיות בקשר בדף הפייסבוק של העמותה או לשלוח דוא"ל: dogsoflife12@gmail.com

 

SOS חיות

ג'וניור - הוא מתוק אמיתי. בן שנה אבל חושב שהוא גור, מלא בשמחת חיים, מאוד אנרגטי ומאוד מאוד אוהב לשחק! עם כלבים וגם עם אנשים.

 

מסתדר חד משמעית עם כולם, אוהב לקפוץ, לרוץ, אוהב פינוקים וליטופים. הוא ענק מתוק שלא מודע לגודל שלו, כך שהוא זקוק לבית מתאים (למשל כשהוא מתלהב הוא יכול לקפוץ עם כל המשקל שלו). הכי יתאים לבית עם כלב נוסף לפריקת אנרגיות משותפת, או למשפחה שיכולה לצאת איתו לטיולים שווים ולשחק איתו הרבה.


  (צילום: SOS חיות)
(צילום: SOS חיות)

 

בילה - בת כשנתיים, הצלנו אותה מהסגר עירוני. היא נשמה טובה שלא מצליחה למצוא את המקום שלה, מישהו שיכיל אותה ויתן לה להרגיש שהיא סוף סוף בפינה בטוחה. בילה מאוד חברותית ומלאת אהבה, אבל גם מלאה באנרגיות אחרי התקופה הארוכה שבה היא היתה כלואה בהסגר.

 

אז היא קופצת ומתלהבת ומבחינתה היא מראה כמה היא שמחה, היא פשוט לא מבינה שזה לא תמיד מתאים ובגלל זה היא עדיין לא מצאה את הבית שלה. היא זקוקה לכם, למישהו שיפתח את הלב ויעזור לה להתמתן ולהבין שהיא כבר לא כלואה. מישהו שיאהב ויהנה מהשימחה הגדולה שיש לה בנשמה.


  (צילום: SOS חיות)
(צילום: SOS חיות)

 

איך מאמצים בתקופת הקורונה? הכלבים והחתולים מפורסמים בפייסבוק ובאינסטגרם של העמותהוגם באתר שלנו https://www.sospets.co.il

 

נדלקתם על כלב ספציפי? מוזמנים ליצור קשר ולבקש לתאם מפגש פרטני בזמן שנוח לכם

 

תנו לחיות לחיות

דורי - דורי הנסיך העדין והחששן שלנו, הגיע אלינו בתור גור קטן וגדל בכלוב. כלב בבידוד שכבר למעלה משנה מחכה לפגוש מאמצים סבלניים, שישקיעו בנסיך ויאפשרו לו לצאת מכאן לבית מלא באהבה. ילדון עצוב ומתוק, שעכשיו זה זמן מצויין להשקיע בו ולאפשר לו להסיר את החומות. דורי בן שנה וחצי


  (צילום: תנו לחיות לחיות)
(צילום: תנו לחיות לחיות)

 

פרל - היא הגיעה אלינו בגיל חודשיים וארבע שנים חלפו מאז...פרל הנסיכה הקסומה שלנו בכלל לא יודעת מה זה בית, מה זאת אהבה..היא לא מכירה אנשים חוץ מאלו שמטפלים ודואגים לה כבר 4 שנים. עכשיו שיש לכם זמן, זאת הזדמנות להכיר נסיכה עדינה שרוצה לזכות בבית חם, מלא בסבלנו ואהבה כל הזמן.

  (צילום: תנו לחיות לחיות)
(צילום: תנו לחיות לחיות)

 

בהתאם להוראות בימי קורונה- יש לתאם פגישת אימוץ לפני הגעה 3703* שלוחה 3

 

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

צ'אבי - בן שנתיים, מתלטף ומחבק ואוהב שעושים לו נעים בבטן. נפלא עם אנשים וילדים, מסתדר עם כל הכלבים אבל לא מחבב חתולים. מחוסן משובב ומסורס.

 

  (צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
צ'אבי(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
 

 

לפרטים נוספים:

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

חפץ חיים 4, תל אביב

2313*

א-ה 12:00-17:30

ו 12:00-15:00

ש 12:00-16:0 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: צער בעלי חיים
גם סאני מחכה לכם
צילום: צער בעלי חיים
מומלצים