שתף קטע נבחר
 

תואר שני באסטרטגיה דיגיטלית ותקשורת שיווקית: לוקחים את העסק קדימה

עולם השיווק הוא דינמי ומשתנה ללא הרף. איך הוא יראה בעתיד, אילו הזדמנויות מקצועיות הוא יכול לפתוח ובעיקר, איך ניתן להתמקצע בתחום? צפו

התכנים במדור זה מוגשים בשיתוף עם המוסדות האקדמיים המציגים

 

 

 

העולם החדש מאפשר לחברות לדחוף את עצמן קדימה באמצעות שימוש נכון וחכם בטכנולוגיה הקיימת וגיבוש אסטרטגיה דיגיטלית מוצלחת. "ארגונים יכולים כיום לדייק בבחירת הלקוחות שלהם. יותר מכך, יש להם את היכולת לעצב מוצרים ושירותים בדרך שמתאימה לאותם הלקוחות", אומרת מיכל שפירא, ראשת התוכנית לתואר שני באסטרטגיה דיגיטלית ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו.  "הטכנולוגיה מאפשרת לחברות ללמוד את הלקוחות שלהן, להביא להם ערך ולענות על צורך.

 

התואר, אשר מיועד לבוגרים שכבר עובדים בתחום, מורכב משתי התמחויות. "התמחות אחת שהיא כל עולם הסטורי טלינג, יותר התמחות רכה לאנשי השיווק", אומר ליאב גפן, מומחה דיגיטל ומרצה בקריה האקדמית אונו. "העולם השני הוא יותר העולם האנליטי והאסטרטגיה, אנחנו ניגע בזה בקורסים כדי להבין בסוף איך זה נראה, לחוש את זה בידיים. זה השילוב בין הפרקטיקה למעשה".

 

 

התכנים במדור זה מוגשים בשיתוף עם המוסדות האקדמיים המציגים


פורסם לראשונה 25/05/2020 13:47

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Shutterstock
לוקחים את העסק קדימה
צילום: Shutterstock
מומלצים