נחשפה: כך תיראה חולצת מרתון תל-אביב הקרוב
כמחווה לעיר ללא הפסקה יופיעו לראשונה על חולצת מרתון סמסונג תל-אביב שמות כל רחובות העיר בהם עובר המסלול. 40 אלף רצים צפויים לרוץ במירוץ שייערך ב-24 בפברואר
רגע לפני שהוא נוחת בישראל, חושפת היום אדידס את חולצת הריצה הרשמית לאירוע הריצה הגדול של השנה – מרתון סמסונג תל אביב 2017. זו תהיה השנה השביעית בה מלווה החברה את המרוץ בתור נותנת החסות הרשמית של האירוע.
החולצה, אשר נוצרה על ידי אדידס באופן בלעדי בשיתוף מטה החברה המרכזי בגרמניה, שוקלת 100 גרם בלבד ומשלבת את הטכנולוגיות המתקדמות בעולם בתחום הריצה, ביניהן: טכנולוגיית ה-Climatelite המאפשרת נידוף זיעה מרבי.
החולצה המעוצבת בכחול עם אלמנטים של פסים לבנים, משלבת בתוכה את רחובות העיר תל אביב בה עוברים המקצים.
6 מסלולים ו-40 אלף רצים
האירוע יתקיים ביום שישי ה-24 לפברואר כש-40,000 רצים ורצות צפויים לקחת חלק באחד מ-6 מסלולים אורבניים: מרתון (42.195 ק"מ), חצי מרתון (21 ק"מ), מרוץ 10 ק"מ, מרוץ 5 ק"מ, מרוץ אופני יד לנכים ומקצה מיני מרתון לילדים (420 מטר ו-1 ק"מ).
השנה צפויים אף להשתתף כ-1,500 רצים ורצות מרחבי העולם שינסו לאתגר את עצמם ולשבור שיאים חדשים.
באמצעות קמפיין נרחב שכותרתו WHYIRUNTELAVIV# יתמקד נושא המירוץ השנה באינספור הסיבות המניעות אותנו לרוץ. הקמפיין ייתן במה למגוון הרצים הגודשים את מסלולי הריצה ברחבי הארץ ויעניק להם הזדמנות לספר את סיפורם האישי בשלל אמצעים ולהביע את הסיבות המניעות אותם לעלות על המסלול מדי יום ביומו.