שתף קטע נבחר

הפתעה במד"א: הילד שניצל בהחייאה התחפש לפראמדיק

שלום דובער יונה, ילד בן 12 מערד שחייו ניצלו כשלקה בדום לב לפני כשנתיים, הפתיע את צוות מד"א שהציל את חייו כשבא לבקר כשהוא מחופש לפאראמדיק

חיים חדשים בתחפושת: בין הילדים המחופשים בעיר ערד, היה גם ילד שהתחפש לפראמדיק. שנתיים אחרי שחייו של שלום דובער יונה בן ה-12 ניצלו הוא בחר להתחפש לאיש שהציל אותו.

 

זה קרה אתמול (ג') כשבין כל הילדים המחופשים ברחובות לגיבורי על, גיבורי טלוויזיה ואגדות, בחר אחד מהם להתחפש דווקא לאיש צוות הצלה.

 

שלום, בן 12 תושב ערד, לקה לפני שנתיים בדום לב. הוא עבר החייאה על ידי הפראמדיק אלישיב אמיתי והחובש ישראל כץ. אתמול הוא הגיע לפגוש אותם בסניף מד"א.

 

"כבר מתחילת החודש הוא מחכה להתחפש לפראמדיק", סיפרה קרן, אמו של שלום, "היום ההתרגשות שלו הייתה עצומה. הבאנו אותו לניידת טיפול נמרץ שבה הוא פונה.

 

"העלינו חוויות ודיברנו על האירוע, אבל ברוך השם היום הכל מאחורינו ושלום בא לבקר את הצוות שהציל את חייו, להודות להם ולהרגיש קצת איך מצילים חיים. אני מודה לאלישיב וישראל היקרים על הטיפול המסור והצלת החיים של בננו היקר שלום. הם שליחים של בורא עולם ועושים עבודת קודש שאין שנייה לה".

 

שלום עם הפראמדיק ישראל כץ.  (צילום: דוברות מד"א) (צילום: דוברות מד
שלום עם הפראמדיק ישראל כץ. (צילום: דוברות מד"א)

 

הפראמדיק, אלישיב אמיתי: "כשאתה רואה ילד שמביע הערכת תודה כזו בכך שהוא מתחפש למי שאתה, ההתרגשות עצומה. זה נותן לנו גאווה עצומה לכך שבחרנו במקצוע המדהים הזה של הצלת חיים".

 

"התרגשנו עד דמעות לראות את הילד המתוק הזה שפרפר בין חיים ומוות מחופש לפראמדיק", סיפר החובש ישראל כץ, "ילדים לפעמים מביעים רגשות באמצעות מעשים, והמעשה הזה שלו, כשהוא בחר להתחפש לפראמדיק ובא להראות לנו את עצמו, נוגע ללב, מעבר לשמחה העצומה לראות אותו חי ושמח".

 

אלי בין, מנכ"ל מד"א, מסכם: "לא תמיד החובשים והפראמדיקים שמעניקים טיפול ראשוני מציל חיים יודעים מה סוף הסיפור והאם מי שטיפלו בו התאושש לחלוטין. הפעם החובשים והפראמדיקים הופתעו לראות ילד מתוק שרואה בהם מודל לחיקוי".

 

צפו : כך מבצעים החייאה באמצעות דפיברילטור

  

 



 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות מד"א
שלום עם הפראמדיק שהציל אותו
צילום: דוברות מד"א
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים