שתף קטע נבחר

בן 90 חצה את הארץ כדי לבקר נער בן 12 שחלה בסרטן

פגישה מרגשת: דוד גורן בן ה-90 הגיע הבוקר מגבעתיים ליישוב הצפוני שלומי כדי לבקר את טל מרקו בן ה-12 שחלה בסרטן - ותרם 5,000 שקלים למימון מעלון עבור הנער

 

צפו בפגישה המרגשת:

 

 

מחווה מרגשת ויוצאת דופן. דוד גורן, שחגג לפני חודש את יום הולדתו ה-90, עשה הבוקר בתחבורה הציבורית את כל הדרך מגבעתיים, עיר מגוריו, ועד ליישוב שלומי בצפון הארץ, הנושק לגבול עם לבנון, כדי לחזק את רוחו של טל מרקו בן ה-12. טל חלה בסרטן חמישה חודשים בלבד לאחר שאימו, אושרת, לקתה גם היא במחלה. גורן תרם לטל 5,000 שקלים למימון מעלון בביתו, שלו הוא נזקק.

  

בעקבות הפרסום ב"ידיעות אחרונות" וב-ynet, וכן בפייסבוק של "ידיעות אחרונות", הצליחה המשפחה לגייס תרומה בסך 85 אלף שקלים בתוך שבוע ימים למימון המעלון, שיותקן בביתו של טל ויקל במעט על סבלו המתמשך לאחר ששוחרר לביתו מבית החולים רמב"ם בחיפה, שם אושפז וטופל.

 

"הרגשתי צורך לבוא לחבק"

"הסיפור מאוד ריגש אותי ונגע לליבי", אמר גורן. "הרגשתי צורך עז לא רק לתרום את הכסף, אלא גם לבוא פיזית ולחבק את טל ואת הוריו, אושרת ויריב. לא הייתי מסוגל להעביר את החיים מבלי להכיר את הילד והמשפחה. ההשתתפות ברגשות היא הכי חשובה ולא רק התרומה הכספית", סיפר גורן בהתרגשות רבה ומחה את דמעותיו.

 

גורן קרב אל טל, ששכב במיטתו ללא ניע, דיבר אל ליבו ונחנק מדמעות ומבכי מר. "אין לי מילים, אני נפעם ממך, הדמות שלך ראויה להערכה", אמר לו האב, יריב. "אתה מענטש, נגעת לליבי, כבוד הוא לי לארח אותך".

 

גורן הוא יליד הארץ, בוגר מלחמות ישראל ששירת כנוטר בקיבוץ כפר גלעדי, ב"הגנה" ובפלמ"ח והדריך נוער עולה. כחובב תנ"ך שחצה את שביל ישראל מדן בצפון ועד ל"מעלה פלמ"ח" בנגב, הוא חיבר גם ספר לילדים, "דוד וגוליית".

 

טל חגג בשבוע שעבר במיטת חוליו בבית החולים את יום הולדתו ה-12 וזכה לחיבוק חם ואוהב ולגל תרומות מרחבי הארץ.

 

המבקשים להמשיך סייע ולתרום: יריב ואושרת מרקו, מס' חשבון:074119, סניף 398 בנק 14. בנק אוצר החייל, סניף כרמיאל. 
 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יריב מרקו
דוד גורן וטל מרקו
צילום: יריב מרקו
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים