שתף קטע נבחר

כך נערכים באיכילוב לאירוויזיון

3 מרפאות, תגבור חדר המיון והפעלת מתנדבים דוברי שפות זרות שיסייעו בקבלת הטיפול הרפואי – כך נערכים בבית החולים איכילוב לאירוויזיון

תחרות האירווזיון עתידה להתקיים בתל אביב באמצע החודש הבא ובמרכז הרפואי איכיוב החלו בהכנות לקראת האירוע, אשר צפוי למשוך ארצה אלפי תיירים.

 

בבית החולים יתגברו את צוותי חדר המיון בהתאם ללוח הזמנים של ההופעות והמסיבות, ויפעילו מתנדבים דוברי שפות זרות שינגישו את הטיפול הרפואי לתיירים.

  

כבר עתה מפעיל בית החולים בשיתוף עם מד"א מרפאה במתחם התחרות במרכז הירידים בעיר, אשר שינה את שמו ל-"אקספו תל אביב" לקראת התחרות. המרפאה מספקת מענה רפואי לצוות הקמת המתחם.

 

במת האירוויזיון בישראל ()
הופעות, מסיבות ולילה לבן - בימת האירווזיון

 

תגבור הצוותים הרפואיים בחדרי המיון

החל מעוד כשבועיים תופעל בהתאם לדרישת איגוד השידור האירופי מרפאה שנייה במתחם האומנים והמשלחות, הגרין רום, אשר תאויש ברופא ובפרמדיק או אח. מרפאה שלישית שיפעיל בית החולים תמוקם בכפר האירוויזיון, היורו-ויליג', בפארק צ'ארלס קלור שבדרום העיר.

 

בנוסף להפעלת המרפאות, בבית החולים איכילוב יתגברו את הצוותים הרפואיים של חדר המיון בעת התחרות ובהתאם ללוחות הזמנים של המסיבות. במהלך התחרות צפויים להתקיים בעיר גם אירועי הלילה הלבן שעתידים להוסיף על העומס שייווצר בחדר המיון.

 

בית החולים העירוני גם יפעיל מתנדבים דוברי שפות זרות שיקבלו את פני התיירים עם הגעתם ויסייעו להם בקבלת השירותים הרפואיים.

 

נטע ברזילי (צילום: רויטרס)
תופיע בפני החולים - נטע ברזילי(צילום: רויטרס)

 

אווירת התחרות לא תפסח על מאושפזי בית החולים. במהלך השבועיים של התחרות יופיעו עבור החולים משתתפי האירוויזיון נטע ברזילי, דנה אינטרנשיונל, אילנית, דפנה דקל ולהקת חלב ודבש.

 

בשבוע שעבר צולם בבית החולים קליפ בהשתתפות גלי עטרי, קובי אושרת וילדי המחלקה ההמטו-אונקולוגית בו הם חידשו את השיר הללויה, שזכה בתחרות בשנת 1979.

 

צפו בקובי מרימי מתראיין על השיר HOME:

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מוטי קמחי
בית החולים איכילוב
צילום: מוטי קמחי
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים