שתף קטע נבחר

לא להאמין: כך נראה היום הילד שהיה השמן בעולם

בשנת 2016 אריה פרמנה מאינדונזיה קטף את התואר המפוקפק של הילד הכי שמן בעולם אחרי שהגיע למשקל של כמעט 200 קילוגרמים. לפני כשנתיים הוא עבר ניתוח בריאטרי אשר הוביל למהפך דרמטי. צפו איך הוא נראה היום אחרי שהשיל יותר ממחצית ממשקל גופו

צפו במהפך שעבר הילד השמן בעולם: 

 

 

אריה פרמנה מאינדונזיה הפך למפורסם אחרי שהוכרת כילד השמן ביותר בעולם. בגיל 10 שקל אריה כמעט 200 קילוגרמים. עודף המשקל הקיצוני ממנו סבל מנע מאריה ללכת לבית הספר כמו יתר בני גילו.

 

עשו שינוי

לא ייאמן: כך נראה האיש השמן בעולם אחרי שרזה

הילד השמן שהפך לסטנדאפיסט הצה"לי הראשון

איך נראה הנער השמן בעולם ששקל 610 ק"ג?

 

לפני כשנתיים הוא עבר ניתוח בריאטרי לקיצור קיבתו והתוצאות לא איחרו לבוא – הילד השיל כמעט יותר מחצית ממשקל גופו וכיום הוא שוקל 86 קילוגרמים.

 

ילד שמן לכתבה בלבד! (צילום מסך)
חולם להיות כדורגלן - אריה כבר לא הילד השמן בעולם(צילום מסך)

 

אריה נולד במשקל תקין של 3.8 קילוגרמים. אביו, אדה, מתאר בראיון לדף הפייסבוק Born Different שבנו אכל חמש ארוחות מלאות ביום. "פינקנו אותו יותר מדי. זה מה שהפך אותו לבעל עודף משקל", מסביר האב.

 

"בהתחלה לא רצינו שאריה יעבור את הניתוח לקיצור הקיבה", מוסיף ומתאר האבא, "אחרי שהרופא הסביר לנו על ההליך ותיאר שהם ידרשו לנקב פתח בקיבה שלו בקוטר של סנטימטר אחד בלבד השתכנענו. כל המשפחה דנה באפשרויות של אריה והחלטנו שניתוח הוא האופציה העדיפה ביותר עבורו".

 

ילד שמן ( )
חזר לבית הספר אחרי שרזה. התקשה אפילו ללכת לפני השינוי

 

אדה מספר כי כל הדיאטות שניסה אריה לפני הניתוח נחלו כישלון: "הוא הצליח לרזות 3 קילוגרמים בחודש, אבל בחודש שאחרי הקילוגרמים חזרו. אחרי הניתוח התחלנו לראות תוצאות באופן מיידי. הגישה שלו לחיים השתנתה. היום הוא רגוע ושמח הרבה יותר".

 

בשיא משקלו התקשה אריה ללכת לבית הספר עם יתר בני גילו. בעקבות המהפך שעבר, הוא חזר אל ספסל הלימודים. "בעבר לא יכולתי לעשות כלום. בקושי ללכת הצלחתי", מתאר הילד, "היום אני יכול לעשות הכל וחולם להיות שחקן כדורגל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך
השיל יותר ממחצית ממשקל גופו
צילום מסך
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים