חודש המודעות לסרטן השד: הכדור הפורח בפארק הירקון מעוטר בסרט ורוד
במסגרת אירועי חודש המודעות לסרטן השד, מוארים ברחבי העולם כ-200 אתרים בוורוד. בישראל מצטרף, בין השאר, גם הכדור הפורח בפארק הירקון. כל האתרים מוארים להעלאת המודעות למחלה ולקריאה לנשים ללכת להיבדק
קמפיין המודעות העולמי לסרטן השד, של קבוצת החברות אסתי לאודר, יוצא היום (ב') לדרך בכל העולם, תחת הסיסמה "התקווה לריפוי מאחדת את כולנו. זה הזמן לסיים את סרטן השד" - " #TimeToEndBreastCancer.
במסגרת הקמפיין שמתקיים גם בישראל, מעוטר הכדור הפורח בפארק הירקון במהלך כל חודש אוקטובר, בסרט ורוד, המסמל את המאבק בסרטן השד ובכיתוב "חשוב להיבדק". מדובר, כאמור, ביוזמה משותפת לקבוצת החברות בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן. זאת לאור העובדה שמדי 15 שניות, במקום כלשהו בעולם, מאובחנת אישה כחולה בסרטן השד.
את הקמפיין יזמה לפני 27 שנה אוולין ה. לאודר המנוחה, שהייתה שותפה גם ליצירת הסרט הוורוד והקמת הקרן לחקר סרטן השד. הוא פועל כיום ביותר מ-70 מדינות וגייס עד כה למעלה מ-79 מיליון דולר לתמיכה במחקר, חינוך ושירותים רפואיים ברחבי העולם: 65 מיליון דולר מסכום זה מימנו 260 פרויקטים של מחקר של BCRF ב-20 השנה האחרונות. השנה שואף הקמפיין לגייס ברחבי העולם 9 מיליון דולר נוספים.
הכדור הפורח בפארק הירקון לכ-200 אתרים ברחבי העולם שיוארו במהלך חודש אוקטובר באורות ורודים, ביניהם: האמפייר סטייט בילדינג בניו יורק, מרכז רוקפלר בניו יורק, מגדל אייפל בפריז, הסיטאדל במילאנו, בית האופרה סידני אוסטרליה, מגדל טוקיו ביפן, טירת שונבורן ועוד.