שתף קטע נבחר

ה'הייטק' הבא של ישראל - הוא דווקא ה'ביוטק'

אנחנו עדים למהפכה עולמית, שמתרחשת ברגעים אלה ממש, כשההייטק הבא של ישראל – הוא דווקא הביו-טק. אז אם אתם חולמים לפתח סטארט אפ שיעבוד ויצליח - כדאי שהוא יהיה בתחום הבריאות

בשיתוף פורום Reboot

 

אנחנו עדים למהפכה עולמית, שמתרחשת ברגעים אלה ממש, ולא מאוחר מדי להיות חלק ממנה. ההייטק הבא של ישראל – הוא דווקא הביו-טק. אבל כמה מכם חושבים על השילוב המופלא של "מדע - רפואה - וטכנולוגיה"?

 

התחום מתפתח ללא הפסקה ויש לו פוטנציאל עצום שעוד מחכה להתממש. שמעתם על ביו-פארמה? ביו-מד, ביו-טק, הלט-טק? אם אתם לא מדענים או משקיעי בורסה סביר להניח שלא. הם משלבים בין מדע ורפואה קלאסיים יחד עם תחומים נוספים כמו ביולוגיה והייטק.

 

צפו בעוד שיחות בריאות

 

לכולם מטרה זהה - לקדם את המחקר המדעי, לשפר את בריאות הציבור ולהאריך את תוחלת החיים. זוהי מהפכה גלובאלית, וגם לישראל יש בה חלק. מעורבים בה: משרדי ממשלה רבים, הרשות לחדשנות, חברות התרופות האינובטיביות, חוקרים, מדענים, יזמים פרטיים ועוד.

 

בשיתוף פעולה רחב של כל הגורמים האלו, היא יכולה להיות גדולה כמו מהפכת ההייטק שהתרחשה כאן בשנים האחרונות. ולא רק שהיא תסייע לצמיחת המשק, היא תבטיח לכולנו - בריאות טובה יותר.

 

צפו ברפי בלום מסביר:

 

  

 

פורום Reboot הוא יוזמה לתועלת הציבור שנוסדה בשנת 2014, במטרה לקדם את תחום הבריאות לראש סדר העדיפויות הלאומי ולהבטיח את קיימות מערכת הבריאות בישראל באמצעות שיח ציבורי, שיתוף פעולה ועידוד חדשנות ויזמות ישראלית. קהילת הפורום מונה למעלה מ-1,000 חברים המשתתפים במפגשים, כנסים, קבוצות עבודה ופעילויות שונות, לרבות 'שיחות בריאות' - הרצאות קצרות המספקות תכנים רלוונטיים בעלי עניין והשפעה הן לקהל המקצועי והן לציבור הרחב וזוכות לחשיפה רחבה. הפורום מקיים גם את תחרות 'יוזמת הבריאות המובילה' ותורם מאות אלפי שקלים מידי שנה למימוש רעיונות שיקדמו את התחום, יסייעו לחולים או ישפרו את מערכת הבריאות. פעילויות הפורום אינן מערבות תכנים מסחריים ובנויות על בסיס התנדבותי, שותפות ותמיכה של גופים, חברות וארגונים.

 

בשיתוף פורום Reboot

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
ההיטק הבא. עולם הביו טק
צילום: shutterstock
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים