שתף קטע נבחר

הספורטאי שידר בלייב תחרות איש ברזל שערך בבית וגייס כסף למלחמה בקורונה

טריאתהום: הטריאתלוניסט הגרמני, זוכה מדליה אולימפית, יאן פרודנו, החליט לקיים תחרות איש הברזל בביתו בגלל ההסגר, ושידר אותו לייב בפייסבוק. עם סיום האירוע שארך שמונה שעות, 33 דקות ו-39 שניות, הצליח לגייס מעל 200 אלף יורו, אותם יתרום למלחמה בנגיף הקורונה

 

צפו בקטעים מהתחרות:

 

 

מדליסט הזהב האולימפי, יאן פרודנו בן ה-38, סיים ביום שבת סבב מלא של איירון מן (איש הברזל) שנערך בביתו. בעקבות האירוע ששודר לייב בפייסבוק, הצליח פרודנו לגייס יותר מ-200 אלף אירו לנפגעי נגיף הקורונה.

 

התחרות הביתית, שודרה כאמור כולה בשידור חי בעמוד הפייסבוק שלו שמונה מעל ל-180 אלף עוקבים, בליווי תקליטנית מקצועית כאשר כמה ספורטאים, ביניהם הכדורגלן הגרמני מריו גצה, המשחק בקבוצת בורוסיה דורטמונד ובנבחרת גרמניה בעמדת הקשר ההתקפי ואלוף האולימפי ברכיבת אופניים כריס הוי, הצטרפו לשידור כדי לתמוך בפרודנו שנמצא בהסגר ביתי בספרד.

  

ההחלטה לקיים את התחרות בבית ולהעבירה בשידור חי התקבלה לאחר שהתפשטות הנגיף גרמה לדחיית כל אירוע ספורטיבי חשוב השנה, כולל המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020 ואליפות יורו 2020 בכדורגל. "בהתחלה זה היה ממש רעיון מטורף. חשבתי לעצמי: 'אם אני לא יכול להתחרות ביש הברזל, אני פשוט אעשה את זה", אמר פרודנו, שזכה בזהב בטריאתלון האולימפי בשנת 2008.

 

במסגרת האירוע הוא שחה בבריכה 3.86 ק"מ, רכב 180 ק"מ על אופני כושר ורץ מרתון מלא של 42.2 ק"מ על הליכון וכל זה בזמן של שמונה שעות, 33 דקות ו-39 שניות. במהלכו הוא הצליח לגייס סכום של למעלה מ-200 אלף אירו.

 

בסיום אמר פרודנו כי מדובר בתחרות שונה, אבל כי לפעמים צריך רעיונות מוזרים כדי להגיע ליעדים חדשים. "אני באמת מרוצה שהצלחנו לגרום לזה לקרות, ולגייס כסף למטרות כה חשובה ונעלה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יאן פרודנו. טריאתלון בבית
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים