שתף קטע נבחר

סטורי אחר: הסלבס התגייסו למאבק באנטישמיות

בר רפאלי, ראובן ריבלין, ד"ר רות וסטהיימר,נטע אלחמיסטר ומפורסמים ישראלים נוספים מצטרפים למאבק באנטישמיות הגואה בעולם, בפרויקט אינסטגרם לקראת פורום השואה העולמי: "האנטישמיות פוגעת ביהודים על בסיס יומיומי. הדרך הטובה ביותר להפיץ מסר חיובי היא באמצעות המדיה החברתית"

 

 

אחרי "הסטורי של אווה", מגיע המהלך הבא שמשלב את המאבק באנטישמיות והנצחת השואה עם עולם הרשתות החברתיות בכלל ואינסטגרם בפרט. לקראת יום הזיכרון הבינלאומי לשואה ו"פורום השואה העולמי החמישי", הושק בישראל קמפיין עולמי למאבק באנטישמיות תחת הכותרת STOP THIS STORY.

   

<< הכול על העולם היהודי - בפייסבוק של ערוץ היהדות . היכנסו >>  

 

חלק מרכזי בקמפיין הוא גיוסה של אינסטגרם למאבק, תוך שימוש באפקטים של מציאות רבודה. שורת דמויות בולטות מהארץ ומהעולם כבר נרתמו והסכימו לקחת בו חלק: נשיא המדינה ראובן ריבלין, הכדורסלן ושחקן ה־NBA לשעבר עומרי כספי, דוגמנית העל בר רפאלי, כוכב הכדורגל הבינלאומי ערן זהבי והשחקנית ונסה קירבי ("הכתר") ורבים אחרים.

 

קראו עוד בערוץ היהדות : 

 

“Stop This Story!" הוא פרויקט אינסטגרם כלל עולמי, במסגרתו יתגייסו מובילי דעת קהל מרחבי העולם, ממנהיגים ועד כוכבי בידור ומובילי רשת, כדי לנסות ולעצור את האנטישמיות הגואה. הפרויקט הינו יוזמה של ד"ר משה קנטור, נשיא הקונגרס היהודי האירופי וקרן פורום השואה העולמי, שאומר: "המיזם הושק לאור העלייה המתמשכת באירועי אנטישמיות אלימים בעולם, ומתוך כוונה להניע את השיח סביב הנושא ולספר את סיפור האיום הגלובלי הזה בצורה נגישה ורלוונטית יותר, במיוחד לקהלים צעירים”.

 

ונסה קירבי (הקונגרס היהודי האירופי EJC)
ונסה קירבי, "הכתר"(הקונגרס היהודי האירופי EJC)
 

 

 הקמפיין כולל וידיאו שישודר כרצף מתמשך של סטוריז באינסטגרם. באמצעות שימוש בטכנולוגיות ייחודיות, כולל Time Lapse, יסופר הסיפור הבלתי נגמר של האנטישמיות - משנות ה־30 של המאה הקודמת ועד שנת 2020 - כדי להראות לעולם שהאנטישמיות לא חלפה. היא תמיד כאן ואם לא נעצור אותה, היא תמשיך לאיים על כולנו.

 

  (הקונגרס היהודי האירופי EJC)
ד"ר רות וסטהיימר(הקונגרס היהודי האירופי EJC)

 

יוצרי פילטרים מובילים התגייסו למאבק

יוצרי פילטרים מובילים מרחבי העולם התגייסו לפרויקט ויצרו פילטרים מיוחדים עם כותרת הקמפיין, בקריאה לשים סוף לסיפור האנטישמיות. באמצעות הפילטרים האלה, שיהיו זמינים לשימוש בעמוד האינסטגרם של המיזם (stopthisstory@), יוכל כל משתמש אינסטגרם בעולם להוסיף את הכיתוב "STOP THIS STORY!" לתמונת כף היד שלו ולהשתתף בקריאה לעצירת האנטישמיות, הגזענות ושנאת הזרים.

 

  (הקונגרס היהודי האירופי EJC)
בר רפאלי(הקונגרס היהודי האירופי EJC)
 

 

"אנטישמיות, בצורותיה השונות, פוגעת ביהודים ברחבי העולם על בסיס יומיומי. יהודים מותקפים בבתיהם, ברחובות, בבתי ספר, באוניברסיטאות, בבתי כנסת וברשתות החברתיות. תופעה זו גורמת ליותר מ־80% מיהודי אירופה לחשוש לביטחונם וליותר מ־40% מהם לשקול לעזוב את בתיהם ואת קהילותיהם", הסביר ד"ר קנטור, "והדרך הטובה ביותר להפיץ כל מסר היום היא באמצעות המדיה החברתית".  

 

  (הקונגרס היהודי האירופי EJC)
עמרי כספי(הקונגרס היהודי האירופי EJC)

  (הקונגרס היהודי האירופי EJC)
נטע אלחמיסטר(הקונגרס היהודי האירופי EJC)

 

הקמפיין הבינלאומי עולה לקראת פורום השואה העולמי החמישי, שיתקיים בירושלים ב־23 בינואר 2020 לציון 75 שנה לשחרור אושוויץ. בפורום ישתתפו מעל 45 מנהיגים מרחבי העולם, כולל נשיאי רוסיה, גרמניה, צרפת, איטליה, אוסטריה ויוון, סגן נשיא ארה"ב מייקל פנס, מלכי ספרד, הולנד ובלגיה, נשיאי הפרלמנט, המועצה והנציבות האירופיים, יו"ר ראש בית הנבחרים האמריקאי ננסי פלוסי שתעמוד בראש משלחת חברי קונגרס דמוקרטיים, ועוד.

 

מריה פיקלובה (הקונגרס היהודי האירופי EJC)
מריה פיקלובה(הקונגרס היהודי האירופי EJC)

 

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין (הקונגרס היהודי האירופי EJC)
נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין(הקונגרס היהודי האירופי EJC)

ד"ר משה קנטור (הקונגרס היהודי האירופי EJC)
ד"ר משה קנטור(הקונגרס היהודי האירופי EJC)

 

  (הקונגרס היהודי האירופי EJC)
יעל שלביה(הקונגרס היהודי האירופי EJC)

  (הקונגרס היהודי האירופי EJC)
ערן זהבי(הקונגרס היהודי האירופי EJC)

 

אופירה אסייג (הקונגרס היהודי האירופי EJC)
אופירה אסייג(הקונגרס היהודי האירופי EJC)

  (הקונגרס היהודי האירופי EJC)
(הקונגרס היהודי האירופי EJC)

  (הקונגרס היהודי האירופי EJC)
(הקונגרס היהודי האירופי EJC)

  (הקונגרס היהודי האירופי EJC)
(הקונגרס היהודי האירופי EJC)

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הקונגרס היהודי האירופי EJC
מתגייסים למלחמה באנטישמיות
הקונגרס היהודי האירופי EJC
מומלצים