שתף קטע נבחר

חשד: בכיר ב"שיבא" ביצע טיפולים פרטיים בביה"ח

המשטרה עצרה מנהל יחידה בתל השומר, בחשד שגבה ממטופלות אלפי דולרים עבור טיפולים שביצע בין כותלי בית החולים. "שיבא": "לא נכסה ולא נסתיר חשדות של לקיחת תשלומים מחולים עבור שירותים ציבוריים בבית החולים"

שוטרי מפלג ההונאה של משטרת תל אביב עצרו היום (ד') רופא בכיר במרכז הרפואי "שיבא" בתל השומר, בחשד שביצע טיפולים פרטיים במטופלות במסגרת עבודתו בבית החולים. הוא שוחרר בערבות בתום חקירתו.

 

החוקרים חושדים כי הרופא גבה מהמטופלות סכומים של אלפי דולרים בתמורה לשירותיו, שהתבצעו בין כתלי המוסד הרפואי הציבורי שבו הוא עובד. עוד חשוד הרופא כי ביצע ניתוחים פרטיים בבית החולים, הקדים החשד תורים ונתן עדיפות למטופלות פרטיות שלו ששילמו לו. על-פי החשד המעשים בוצעו במשך מספר שנים.

 

לפני כשנה וחצי העבירה הנהלת בית החולים תלונה אנונימית כנגד הבכיר, שעיקרה לקיחת כסף ממטופלים, לגורמי החקירה הרשמיים. בעקבות זאת נפתחה נגדו החקירה.

 

מנהל "שיבא", פרופ' זאב רוטשטיין, אמר בתגובה כי "הנהלת 'שיבא' רוצה להדגיש בנחישות כי לא תתיר ולא תכסה על חשדות של לקיחת תשלומים מחולים בגין שירותים ציבוריים בבית החולים. הנהלת בית החולים ומשרד הבריאות משתפים פעולה עם המשטרה באופן מלא".

 

פרופ' רוטשטיין הוסיף כי "הבכיר הוא מהמובילים בתחומו בישראל, והוא מנהל יחידה במרכז הרפואי. הוא רופא וחבר צוות ב'שיבא', והכל רוצים להאמין כאן שחפותו תצא לאור".

 

מבית החולים נמסר כי "הנהלת 'שיבא' קוראת שוב לממשלת ישראל לחדש את התהליך להסדרת שירות השר"פ (שירות רפואה פרטית) מוסדר ומבוקר גם בבתי החולים הממשלתיים, משום שפשוט לא ניתן למנוע ממשפחות המטופלים את מילוי רצונם לבחירת הרופא המטפל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איתי גל
נתן עדיפות למטופלות פרטיות (אילוסטרציה)
צילום: איתי גל
מומלצים