שתף קטע נבחר

חשד: בני זוג זייפו ו"עקצו" במאות אלפי שקלים

על-פי החשד, בני-הזוג שהציגו לבנק חוזי קנייה פיקטיביים ותעודות זהות מזויפות - קיבלו משכנתא ולאחר זמן קצר הפסיקו לשלם. באותה שיטה הם קיבלו הלוואות, כרטיסי אשראי והמחאות

הורים לארבעה ילדים מאשדוד נעצרו בחשד שלקחו משכנתאות והלוואות מבנקים במאות אלפי שקלים, לאחר שזייפו תעודות זהות וחוזים לרכישת דירה. מעצרם הוארך היום (ד') בבית משפט השלום ברמלה עד ליום ראשון.

 

מחקירת הזרוע הכללית של היחידה הארצית במשטרה למאבק בפשיעה הכלכלית (יל"ק), שעקבה בשבועות האחרונים אחרי בני-הזוג, עולה כי בני זוג מאשדוד נעצרו בחשד כי השניים הם חלק מכנופיה, אשר חבריה גם סחטו אנשים על מנת "לשאול" מהם את  זהותם ובכך להונות את הבנקים.

 

לאחר שהמסמכים זויפו, החשודים פנו לבנקים, בעיקר באזור אשדוד, כדי לבקש הלוואה. החשד הוא כי גם הערֵבים שהוצגו בפני פקידי הבנק, על מנת שזה יעניק את ההלוואה, הצטיידו בתעודות מזויפות. כך הבנק העביר את הכסף - מבלי לחשוד באיש. כעבור זמן מה החשודים היו מפסיקים את התשלום לבנק בגין ההלוואה.

 

כמו כן, הם הוציאו במרמה פנקסי המחאות על שמות מזויפים וכך גם כרטיסי אשראי.

בידי המשטרה שלושה מתלוננים אשר נפגעו כתוצאה מפעילותם של בני הזוג. אחד מהם אף טען כי בני הזוג סחטו אותו. הערכה ביחידה הכלכלית היא כי בדרך זו הצליחה הכנופיה להוציא במרמה מאות אלפי שקלים.

 

באי כוחם של החשודים, עורכי הדין כרמל בתו ונס בן-נתן, אמרו כי השניים מכחישים את החשדות נגדם. לדבריהם, לא ייתכן שהשניים ישארו במעצר, מפני שהמשטרה מחפשת אחר מעורבים נוספים בפרשה. למרות הטענות, שופט בית משפט השלום ברמלה, עמי קובו, קבע כי "קיים חשד סביר שכל אחד מהחשודים מעורב בעבירות המיוחסות לו" והורה להאריך את מעצרם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
זייפו מסמכים - וקיבלו משכנתא
מומלצים