שתף קטע נבחר

פרץ לבית אמו המנוחה של רון ארד, צולם ונתפס

עבריין רכוש פרץ לביתה של בתיה ארד וגנב כרטיס אשראי מבן זוגה, המתגורר במקום מאז הלכה לעולמה. אחרי שהשיג במרמה את הקוד הסודי, משך לפי החשד אלפי שקלים

תושב כפר סבא נעצר הבוקר (יום א') בחשד שפרץ לבית אמו המנוחה של הנווט הנעדר רון ארד, בהוד השרון, גנב את כרטיס האשראי של בן זוגה, ומשך אלפי שקלים מחשבונו. המשטרה בודקת אם הפורץ, עבריין מוכר בתחום עבירות הרכוש, ידע כי מדובר בבית משפחת ארד.

 

בתיה ארד הלכה לעולמה ב-2002 ומאז מתגורר בבית בן זוגה עד יום מותה, משה ארואטי בן ה-85. לפי החשד, העבריין שנעצר היה אמור לשהות במעצר בית, אך במקום זה הגיע לבית משפחת ארד בשעה שארואטי עבד בגינה, נכנס לבית וגנב מארנקו של ארואטי מסמכים אישיים וכרטיס אשראי.

 

החשוד ניסה למשוך כסף באמצעות הכרטיס הגנוב, אך נכשל והתקשר לארואטי. הוא הזדהה כעובד חברת האשראי ושאל אותו אם כרטיסו נגנב. ארואטי אישר כי חפציו האישיים נגנבו ומשום שלא חשד שאין מדובר בנציג חברת האשראי, מסר לחשוד את המספר הסודי של הכרטיס. לפי החשד, נמשכו אלפי שקלים מחשבון הבנק עד שארואטי הבין כי נפל קורבן לגנב והתלונן במשטרה - שפתחה בחקירה.

 

ראש משרד החקירות בתחנת כפר-סבא,

רב פקד רפי ועקנין, אמר כי "פתחנו בחקירה ובין היתר בדקנו את צילומי האבטחה במצלמת הכספומט, שם הבחנו בחשוד מבצע משיכות. על פי תמונות החשוד זיהינו אותו כתושב העיר - והוא נעצר לחקירה". החשוד מכחיש בחקירתו את המיוחס לו ויובא לבית משפט השלום בעיר, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו להמשך חקירה.

 

גורמים במשטרה אמרו כי מדובר במעשה מביש של החשוד. "התופעה של גניבת כרטיסי אשראי, התחזות לאיש חברת האשראי והוצאת הקוד הסודי במרמה מוכרת לנו וידועה". החשוד מכחיש את המיוחס לו, אך במשטרה בטוחים שידע כי מדובר בבית משפחת ארד: "הוא בחר לבצע את המעשים המיוחסים לו תוך ניצול של קשיש ממשפחה מוכרת מאוד שבנה נעדר כבר שנים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
החשוד. נתפס במצלמת הכספומט
צילום: משטרת מרחב שרון
מומלצים