שתף קטע נבחר

אישום: זייפו אשראי של תיירים וקנו באלפי שקלים

פקיד במלון רימונים באילת "מכר" לפי החשד את פרטי האשראי של כ-20 מבקרים במלון לשלושה תושבי ירושלים, במחיר מאה שקל הכרטיס. הם רכשו מוצרים בעשרות אלפי שקלים

כ-20 תיירים שביקרו באילת נפלו השנה קורבן להונאת כרטיסי אשראי שבמרכזה עמד פקיד קבלה בבית המלון "רימונים" בעיר. לפי כתב האישום שהוגש בפרשה, הפקיד העביר את מספרי כרטיסי האשראי של האורחים לידי שלושה תושבי ירושלים, שערכו באמצעותם קניות בעשרות אלפי שקלים. על כך קיבל "שכר טרחה" בסך מאה שקל לכרטיס.

 

ביום חמישי האחרון הגישה פרקליטות מחוז ירושלים כתב אישום נגד השלושה, בעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, זיוף מסמך בנסיבות מחמירות, שימוש במסמך מזויף, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות והונאה בכרטיס חיוב. נגד הפקיד עצמו יוגש כתב אישום בימים הקרובים.

 

על פי כתב האישום, השלושה חברו לפקיד הקבלה, ויחד עמו תכננו שהוא יעביר להם מספרי כרטיסי אשראי של תיירים מחו"ל המתאחרים במלון, בצירוף מספרי החדרים שבהם הם מתארחים, והם ישכפלו את כרטיסי האשראי ויבצעו איתם רכישות שונות. פקיד הקבלה העביר לשלושה במהלך מארס 2009 כ-20 מספרים, וקיבל תמורת כל מספר 100 שקלים.

 

בשלב כלשהו, נכתב בכתב האישום, השתנתה השיטה - והשלושה העבירו לידי פקיד הקבלה מכשיר שמשמש להעתקת פרטי כרטיסי האשראי, שבאמצעותו העתיק את פרטי הכטיס מהאורחים ככשילמו על שהותם.

 

עוד נטען בכתב האישום, כי בסוף מאי 2009 הגיעו השלושה למלון כשהם מצוידים בכרטיסי אשראי ריקים, ובאמצעות המכשיר להעתקת כרטיסי האשראי, העתיקו את כל פרטי האורחים שמסר להם פקיד הקבלה. בדרך זו, נטען, נוצרו כרטיסי אשראי שנשאו את שמם של שלושת הנאשמים ואת פרטי כרטיסי האשראי של האורחים במלון.

 

לטענת הפרקליטות בדרך זו רכשו השלושה מוצרים שונים בסכום של עשרות אלפי שקלים במקומות שונים בירושלים ובמודיעין.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אילוסטרציה
צילום: ג'רמי פלדמן
מומלצים