שתף קטע נבחר

כרטיסי אשראי נגנבו מגופת הרוג בתאונת דרכים

בשבוע שעבר נהרג קובי הרט מהיישוב טל-אל שבצפון בתאונה. לאחר ההלוויה קיבלו בני המשפחה הודעה מחברת האשראי כי בכרטיסים בוצעו רכישות באלפי שקלים - בין היתר של מזגן

מי גנב את כרטיסי האשראי של הרוג התאונה? בני משפחתו של הרוג בתאונת דרכים, גילו ביום הלוויה כי כרטיסי האשראי שלו נגנבו מזירת התאונה, והגנבים רכשו באמצעותם סחורה באלפי שקלים. את הרכישות החריגות גילתה חברת האשראי שהודיעה על המקרה לבני המשפחה.

 

האסון אירע בשבוע שעבר, בלילה שבין שלישי לרביעי. קובי הרט, בן 45 ממצפה טל-אל שבגליל המערבי, נסע עם בנו ברכב המשפחתי בכביש 70, סמוך ליישוב. רכב שהגיע ממול, נהוג בידי אמיר עבד-אל-חלים, בן 34 מכפר מנדא, סטה מנתיבו ופגע בעצמה ברכבו. שני הנהגים נהרגו במקום, ובנו של הרט נפצע באורח קשה.


זירת התאונה ליד טל-אל. שני הרוגים ופצוע קשה (צילום: שי וקנין)

 

הלווייתו של קובי ז"ל, נערכה יומיים לאחר מכן. "כמה שעות לאחר הלוויה, סמוך לשעה 15:00, התקשרו אלינו מחברת האשראי של קובי", סיפרה אחותו של ההרוג, חווה הרט. "הם אמרו שביומיים האחרונים מישהו ביצע שורה של רכישות בכרטיסי האשראי שלו, בכל רחבי הארץ. הרכישה הגדולה ביותר הייתה של מזגנים, ב-8,000 שקלים, וכמו כן נרכשו כמויות גדולות של דלק".

 

בני המשפחה מיהרו לבטל את כרטיסי האשראי, אך טרם הגישו תלונה במשטרה.

 "אנחנו עדיין יושבים שבעה, המומים ולא מעכלים את האסון שנפל עלינו. אין מילים לבטא את התחושות הקשות שמעשה כזה מעורר", הוסיפה האחות.

קובי, אב לשניים, היה בעל עסק לשיווק מזון לבעלי חיים. בני המשפחה סיפרו כי היה אדם מוכשר, שבנה את ביתו במו ידיו. "הוא היה האדם הכי צנוע מצד אחד, והכי חייכן וחברותי מהצד השני. אדם מוכשר בצורה בלתי רגילה, מנגן בכל כלי הנגינה, מצייר. די לראות את מה כתבו עליו מכריו באתר הזיכרון לזכרו, כדי להבין. זה כאב ואובדן עצום".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים