שתף קטע נבחר

שופינג על חשבון מתים: נאשם זייף כרטיסי חיוב

כתב האישום נגד אלכסנדר פורמן מפתח-תקווה מתאר כי במשך חודשים, רכש מדי יום מוצרים בשווי כולל של מאות אלפי שקלים באמצעות כרטיסי אשראי ותעודות זהות שזייף. לפי החשד, הוא "משתייך לארגון בעל יכולות הונאה גבוהות"

אלכסנדר פורמן, בן 51 מפתח-תקווה, נהג לפי הפרקליטות לזייף כרטיסי אשראי ותעודות זהות של אנשים חיים ומתים. החיקויים שיצר היו זהים כל כך למקור, כך שאיש לא חשד במאומה כשיצא באמצעותם למסעות קניות במשך כמה פעמים ביום, כשבכל רכישה הוציא בין 1,000-2,000 שקלים על חשבון אחרים. כתב אישום נגדו הוגש היום (ו') לבית משפט השלום בעירו, וכעת נבדק האם פעל בשירות ארגון פשיעה המתמחה בזיוף כרטיסים ותעודות.

 

 

לפי כתב האישום, ביצע פורמן באמצעות הכרטיסים המזויפים והתעודות הפיקטיביות מאות רכישות מוצרים, בשווי מצטבר של מאות אלפי שקלים. הוא נעצר אחרי שבחודשים האחרונים עקבו אחריו חוקרי יחידת ההונאה של משטרת מחוז מרכז בשלוחת שרון.

 

פרקליטות מחוז מרכז הגישה נגדו כתב אישום, המייחס לו עבירות הונאה בכרטיס חיוב בנסיבות מחמירות, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, התחזות לאדם אחר ושימוש במסמך מזויף בנסיבות מחמירות. נציגי התביעה טענו כי מסע הבזבוזים של פורמן התבצע בתקופה שבין מאי ליולי האחרונים. פרט לכך, ידוע כי רכש שוב באמצעים מזויפים מוצרים בשווי 1,621 שקלים במרכול, ואחר כך נתפס.

 

"מחומר הראיות בתיק עולה כי פורמן משתייך לארגון מסודר, בעל יכולות זיוף והונאה גבוהות מאוד", כתבו אנשי הפרקליטות, שביקשו לעצור את הנאשם עד תום ההליכים. הם ציינו גם כי "פורמן אף הציג עצמו לפני רשויות החוק, תוך שהוא מזדהה לאדם אחר ונושא תעודת זהות מזויפת". בין הראיות המפלילות שמחזיקים בפרקליטות נגד פורמן, פרט להודאתו, גם תיעוד מצלמות אבטחה שחושף אותו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים