שתף קטע נבחר

במקום מזומן: "הכספומט" גנב פרטי אשראי

שלושה בעלי עסקים בהוד השרון וג'לג'וליה נעצרו בחשד שהציבו מכונות למשיכת מזומנים - ששימשו לגניבת מספרי כרטיס אשראי והקוד הסודי

משיכת כספים היא פעולה אוטומטית כמעט עבור רוב האנשים: מעבירים כרטיס אשראי, מקישים קוד סודי ומכניסים את השטרות לארנק. אולם כשהמכשיר מסרב לפלוט את המזומנים, ייתכן כי מדובר בתרמית. כך קרה למספר אזרחים שהשתמשו במכשירים למשיכת מזומן שהוצבו בקיוסקים בהוד השרון ובג'לג'וליה, וגילו כי פרטי כרטיס האשראי שלהם נגנבו. בעלי העסקים נעצרו ומעצרם הוארך היום (ה') ביממה.

 

האזרחים שנפלו קורבן לתחבולה הניחו כי מדובר בתקלה במכשיר כשלא קיבלו אף אגורה במזומן - עד שהבחינו בפירוט מהבנק בחיובים שלא ביצעו. הם התלוננו במשטרה, ובעקבות כך נפתחה חקירה במחלקת ההונאה של משטרת מחוז מרכז. בחקירה התברר כי המכשירים אליהם הוכנסו הכרטיסים רק שכפלו את פרטי הכרטיס והמספר הסודי, וכלל לא היו בנויים לנפק כסף מזומן.

 

החוקרים איתרו את שלושת בעלי העסקים בהם הוצבו המכשירים המזויפים, ועצרו אותם בחשד לקבלת דבר במרמה וזיוף כרטיסי אשראי. בחקירתם הכחישו החשודים בתוקף את המיוחס להם וטענו כי אדם אחר הציב אצלם את המכשירים, תמורת "דמי שכירות" בסך כ-1,000 שקלים בחודש.

 

בדיון היום בבית משפט השלום בפתח תקווה ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם בחמישה ימים. עו"ד אשר חן, המייצג את אחד החשודים מהוד השרון, ציין מצדו, כי מרשו שיתף פעולה עם החוקרים והסביר להם כי אין לו שום קשר למכשיר, מעבר להעמדתו בעסק שלו. לבסוף, החליט בית להאריך את מעצרם של החשודים ביממה בלבד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים