שתף קטע נבחר

להציל את במבי: עופר שניצוד נמצא בחברון

שוטרי מחוז ש"י הגיעו לחברון כדי לחפש אמצעי לחימה, ובמקרה גילו את העופר שהיה קשור במחסן הבית של משפחה פלסטינית. "הם התכוונו לאכול אותו". בבית נמצאו 2,000 כדורים ל-M16 וחלקים של הרובה

עופר שניצוד באופן בלתי חוקי על ידי פלסטינים מחברון אותר בבית פרטי בעיר, במסגרת פעילות של שוטרים ממחלק בילוש ומודיעין במרחב חברון במשטרת מחוז ש"י. העופר, המוגדר כחיה מוגנת, נמצא כשהוא קשור בתוך חבית במחסן בבית, והועבר לגן החיות התנכ"י בירושלים לצורך קבלת טיפול רפואי.

 

 

 

פקד יניב אוחנה, קצין הבילוש שפיקד על הכוח שנכנס לבית, מספר: "יצאנו לפשיטה על פי מידע לצורך חיפוש אמצעי לחימה. כשהגענו מצאנו 2,000 כדורים לרובה M16 מסודרים בתוך קופסאות וכן חלקים רבים של רובה M16. אחד העצורים

מתעסק בהרכבת כלי נשק המשמשים לצרכי פח"ע".

 

את העופר מצאו השוטרים במקרה. "פתאום, באחד המחסנים בבית שמענו רעש, לא הבנו מה זה והתחלנו לחפש", מספר פקד אוחנה. "באחת החביות של הבית מצאנו עופר קשור. הוצאנו אותו מהחבית והעמסנו את העופר לרכב. התקשרנו מיד למחלקה הווטרינרית של גן החיות התנכ"י, הם חברו אלינו ולקחו עליו אחריות. בגן החיות התנכ"י העופר קיבל חיסונים".

 

לדברי אוחנה, העופר ניצוד על ידי בני הבית שהתכוונו לשחוט אותו לצרכי אכילה. במשטרת מחוז ש"י מציינים כי לאחרונה הם טיפלו במקרים נוספים של ציד בלתי חוקי וגניבת חיות, ביניהן גם חיות מוגנות.

 

בחיפוש בבית בחברון נתפסו גם סמים. בסיום החיפוש נעצרו שני פלסטינים, אב ובן, והם נלקחו לחקירה במרחב חברון.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חטיבת דובר המשטרה
העופר שנמצא בחברון
צילום: חטיבת דובר המשטרה
מומלצים