שתף קטע נבחר

מנהל פינת חי מואשם: תקף מינית ילדות בקיבוץ

הן הגיעו כדי ללטף חיות במסגרת צהרון - והוא ניצל זאת: יוסי אלכביר, בן 49 מקיבוץ בדרום, הואשם שביצע מעשים מגונים בשלוש ילדות במקרים רבים בעשור האחרון

 

פינת החי שניהל הנאשם (צילום: רועי עידן) (צילום: רועי עידן)
פינת החי שניהל הנאשם(צילום: רועי עידן)

הגיעו לפינת החי במסגרת צהרון - ושם ביצע בהן מנהל המקום מעשים מגונים: פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (ד') לבית המשפט המחוזי בבאר-שבע כתב אישום נגד יוסי אלכביר (49), מנהל פינת חי בקיבוץ בדרום, בגין שורה של עבירות מין שביצע בעשר השנים האחרונות בשלוש ילדות, שתיים מהן אחיות.

 

הילדות, כיום בנות 11, 14 ו-18, נהגו להגיע לפינת החי שניהל אלכביר ולטפל בחיות לאחר שעות הלימודים, כחלק מתכנית צהרונים. אלכביר הואשם בכך שניצל את הזמן שבו הילדות נותרו לבדן עמו בחדר הזוחלים בפינת החי כדי לבצע בהן מעשים מגונים, במספר רב של הזדמנויות.

 (צילום: רועי עידן) (צילום: רועי עידן)
(צילום: רועי עידן)

באחת הילדות הוא ביצע מעשים מגונים בחדר הזוחלים בין השנים 2006 ל-2009, ולפי האישום הוא תקף מינית גם ילדה אחרת שנכנסה באותה תקופה איתו כדי ללטף את החיות. בכתב האישום מתואר גם מעשה מגונה שביצע בילדה השלישית, בחופש הגדול האחרון, בחופשת הפסח 2014, וכן בפעמים אחרות.

 

לפני כשבועיים פנו הבנות, מלוות בהורים ובנציגי הקיבוץ, למרכז ההגנה לילדים "בית לין" באשקלון וגוללו את הסיפור. מיד לאחר עדויותיהן הקשות על שהתרחש בפינת החי של הקיבוץ, הועברה תלונה למשטרת מרחב לכיש.

 

אלכביר נעצר עוד באותו היום והובא לחקירה. מעצרו הוארך מספר פעמים והיום הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים. אחת המתלוננות חשפה את סיפורה לאחר מעצרו, כשהתברר לה כי לא הייתה היחידה שנפגעה ממנו.

 

אלכביר מכחיש את החשדות המיוחסים לו, ובמהלך חקירותיו שמר על זכות השתיקה ונמנע מלשתף פעולה עם חוקריו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רועי עידן
פינת החי שאותה ניהל הנאשם
צילום: רועי עידן
מומלצים