שתף קטע נבחר

"לא יודעים איפה המטוס": שבו מחופשת סקי - ונתקעו באוסטריה

תיירים ישראלים ששבו מחופשות סקי באוסטריה ובבולגריה נתקעו בשדות התעופה לאחר שמטוסי סאן דור של אל על לא הופיעו. כעבור כמה שעות נמצא מטוס חלופי בסופיה, אולם הישראלים בזלצבורג יטוסו רק בערב. אל על: הייתה תקלה במטוס שהמריא באיחור ולכן נאלץ לשוב לישראל כדי לא לחלל שבת

 

מחכים לטיסה הבייתה. ישראלים בזלצבורג ()
מחכים לטיסה הבייתה. ישראלים בזלצבורג
עשרות ישראלים שיצאו לחופשת סקי באירופה שהו מאז הבוקר (יום ו') שעות ארוכות בשדות התעופה באוסטריה ובולגריה לאחר שמטוסי סאן-דור של אל על שהיו אמורים להחזירם לישראל לא הופיעו לטיסות בזמן. מדובר במטוסים שהחכירה חברת התיירות "פינגווין" המוציאה חופשות סקי, במיוחד מאל על לצורך חופשת הסקי בחנוכה.

 

לאחר שלוש שעות של עיכוב המריאה לבסוף הטיסה מסופיה, אולם הטיסה מזלצבורג הועברה לחברה זרה שתמריא רק בשעות הערב. מאל על נמסר: "אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה לנוסעינו ועושים כל שביכולתנו על מנת להשיבם ארצה במהירות ובבטחה".  


הישראלים בשדה התעופה בזלצבורג, הבוקר ()
הישראלים בשדה התעופה בזלצבורג, הבוקר

"יצאנו בשעה 5:00 מאתר הסקי סמוך לזלצבורג באוסטריה לשדה התעופה ואז אמרו לנו בהסעה שיש עיכוב של חצי שעה", סיפר נוסע בשם שאול. "כשהגנו לשדה התעופה בזלצבורג המאבטחים של אל על לא הסכימו לפתוח את הדלפק וטענו שהם לא יודעים עדיין איפה המטוס ומתי הוא יגיע. מאז אנחנו יושבים בשדה וממתינים באי ודאות. זאת המתנה שלא נגמרת, עברו כבר יותר משבע שעות, ואנחנו מחכים לחזור לארץ".

 

עשרות הנוסעים קיבלו שוברי מזון מנציגי אל על בשדה התעופה. גם בשדה התעופה בסופיה שבבולגריה המתינו עשרות ישראלים למטוס סאן-דור שלא הגיע בזמן. רק לאחר שלוש שעות של המתנה, יצאה, כאמור, הטיסה לדרך באיחור רב, והנוסעים בדרכם לישראל.

 

באל על הסבירו כי בעקבות תקלה מטוס החברה שהמריא לקייב והיה אמור להחזיר את הנוסעים מזלצבורג, המריא באיחור רב ולכן נאלץ לשוב ישירות לישראל כדי להימנע מחילול שבת.

 

"נוסעי הטיסה מזלצבורג לתל אביב הועברו לטיסה חלופית של חברת טראוול סרוויס שצפויה להמריא בערב", נמסר מאל על. "נציגי חברת סאן דור בזלצבורג הציעו לנוסעים המעוכבים ארוחות ושתייה. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה לנוסעינו ועושים כל שביכולתנו על מנת להשיבם ארצה במהירות ובבטחה".

 

את תגובת "פינגויין תיירות" לא ניתן היה להשיג.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים