שתף קטע נבחר

מעצר החשוד ברצח בחיפה הוארך ב-10 ימים

תושבת העיר בת 18 עמדה בקשר זוגי עם החשוד ברצח גיא כפרי, ובטוחה שהוא לא מעורב בדבר: "הוא לא קרוב בכלל לעשות דבר כזה, אני מקווה שהאמת תצא לאור". בית המשפט האריך את מעצרו יחד עם חשוד נוסף

 

 

 

 

"הוא חף מפשע". הצעירה מחיפה (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
"הוא חף מפשע". הצעירה מחיפה(צילום: זהר שחר)
מי שהייתה במשך שלוש שנים בת זוגו של החשוד ברצח גיא כפרי בחיפה - הופתעה מאוד לשמוע על מעצרו ועל החשדות נגדו. "הוא לא אדם שמסוגל לעשות דבר כזה, הוא לא קרוב לדברים האלה בכלל", סיפרה ל-ynet היום (ו'). מעצרו של החשוד ושל אדם נוסף החשוד שסייע לו - הוארך בעשרה ימים בבית המשפט השלום בחיפה.

 

לאחר יומיים שבהם הסתתר - הסגיר עצמו החשוד למשטרת עכו. במסע הירי, שבו נרצח גיא כפרי (48) מנשר, הוא גם פצע את יחיאל אילוז, עובד המועצה הדתית בחיפה - באורח בינוני. אתמול זיהו תושבים בשכונת חליסה בעיר את החשוד המרכזי, אך אז המשטרה לא הצליחה ללכוד אותו. הוא הסגיר את עצמו לאחר שהתקשר לדודו של אביו וביקש ממנו להגיע איתו למשטרה. המשטרה והשב"כ תפסו את נשקו של החשוד והוא הועבר להמשך חקירה בשב"כ. 


החשוד וחברתו ()
החשוד וחברתו

שכונת חליסה, חיפה ()
שכונת חליסה, חיפה
גיא כפרי הובא למנוחות  (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
גיא כפרי הובא למנוחות (צילום: זהר שחר)
 

הצעירה, בת 18 מחיפה, אמרה בעקבות המעצר: "לדעתי הכול לא נכון. הוא חף מפשע. הבן אדם שאני הכרתי כל השנים האלה לא מסוגל לעשות דבר כזה. לא רק אני אומרת את זה, גם המשפחה ותושבים בשכונה שלו אומרים. הוא בן אדם שרחוק מלעשות דבר כזה על רקע לאומני ובכלל, זה לא קרוב אליו". לדבריה, "במשטרה קצת מגזימים, ובסופו של דבר אני מקווה שיידעו את האמת ויעלו על הכול".

 

לדבריה, את החשוד פגשה לאחרונה לפני כחודש. יום לפני מסע הירי בחיפה שוחחה עמו בטלפון: "הוא היה בסדר גמור. בכלל, כשאמרו לי שהוא קשור לזה - הייתי בשוק, הייתי בהלם, הוא לא קרוב בכלל לעשות דבר כזה". עוד הסבירה כי הוא לא אדם דתי, והדגישה שוב: "הוא לא אדם שמסוגל לעשות דבר כזה". היא סיפרה כי הם עמדו בקשר זוגי כשלוש שנים אך נפרדו לפני שנה, ואולם נותרו בקשר טוב.

 

"אני חושבת שהוא עובר משבר נפשי, צריך לבדוק אותו פסיכולוג. נכון שהיו לי איתו קצת בעיות אבל עם כל זאת אני תומכת בו כי אני מכירה אותו טוב מאוד, הוא חף מפשע".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
"הוא חף מפשע". זוגתו של החשוד
מומלצים