שתף קטע נבחר

הוארך מעצר איש החינוך החשוד במעשה מגונה בילד

מעצרו של איש החינוך, בן 42 מהצפון, הוארך בארבעה ימים. בעיר שבה מועסק האיש קיבלו בהפתעה את הידיעה: "הוא דמות רצינית מאוד. הוא הוביל להישגים משמעותיים בתחומו"

 

בית משפט השלום בקריית שמונה האריך בארבעה ימים נוספים את מעצרו של איש חינוך מצפון הארץ בחשד שביצע מעשה מגונה בקטין. בית המשפט הותיר על כנו את צו איסור הפרסום על שמו וזהותו של החשוד.

איש החינוך בהארכת מעצרו (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
איש החינוך בהארכת מעצרו(צילום: אביהו שפירא)
 

בראשית השבוע הגיע אביו של הילד לביתו והופתע לגלות בו את האיש. תשובתו המגומגמת על פשר הימצאותו בביתו של הקטין, לא הניחה את דעתו של האב שמיהר להזעיק את המשטרה והחשוד נעצר.

 

בעיר שבה מועסק החשוד הביעו פליאה מוחלטת על מעצרו ואמרו כי מדובר כ"דמות רצינית ביותר, אדם ענק, תותח אמיתי, שהוביל להישגים משמעותיים בתחומו".

 

עורך הדין רונן יאיר, המייצג את החשוד, אמר: "הוא מספר את מה שהוא מספר כל הזמן. שלא היו דברים מעולם. היום המשטרה קיבלה החלטה שהיא חריגה מאוד בנוף ההחלטות שבדרך כלל מקבלים. ישנה ביקורת משמעותית על פעולות החקירה שלא בוצעו עד עכשיו. בית המשפט מתח ביקורת קשה על העניין הזה. במקביל, הצלחנו להראות את העובדה שלא מדובר במעשה מגונה. אין כוונה לטעון למעשה מגונה. הדברים הצטמצמו בצורה משמעותית. ההתקדמות נעוצה בהתקדמות החקירה. לא ברור מה עושה איש כזה בביתו של קטין, אבל הוא הוטעה לחשוב ולא הייתה כוונתו מעולם להיות שם. אני חושב שבעניין הזה הצלחנו להגיע להבנה עם היחידה החוקרת שהחשדות החמורים לא כאלה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אביהו שפירא
החשוד בבית המשפט
צילום: אביהו שפירא
מומלצים