שתף קטע נבחר

אחרי הסרת הגידול: איזנקוט שוחרר מבית החולים

הרמטכ"ל עבר ניתוח להסרת הערמונית בשל גידול סרטני מקומי שהתגלה. הערב שוחרר איזנקוט מבית החולים בילינסון בפתח תקווה והודה לצוות הרפואי על הטיפול בו. הרופא שביצע את הניתוח: "ההתאוששות מצוינת וצפי ההחלמה הוא כשבועיים"

 

איזנקוט. שוחרר מבית החולים (צילום: גיל יוחנן) (צילום: גיל יוחנן)
איזנקוט. שוחרר מבית החולים(צילום: גיל יוחנן)

הרמטכ"ל, רב-אלוף גדי איזנקוט, שוחרר הערב (שבת) מבית החולים בילינסון בפתח תקווה לביתו לאחר שעבר בבית החולים ניתוח להסרת הערמונית בשל גידול סרטני מקומי שהתגלה בגופו. איזנקוט ביקש להודות לבית החולים ולצוות הרפואי בראשות פרופסור ג'ק בניאל שביצע את הניתוח.

 

מנהל בילינסון, ד"ר ערן הלפרן, הודה הערב לרמטכ"ל על הבעת האמון שנתן בבית החולים כדי לבצע את הטיפול. פרופסור בניאל, מנהל המערך האורולוגי בבית החולים, עדכן על מצבו של איזנקוט: "ההתאוששות של הרמטכ"ל מצוינת. הוא שוחרר לביתו למנוחה. צפי ההחלמה מהניתוח הוא כשבועיים, שבמהלכם הוא יגיע לביקורת. אני מאחל לו רפואה שלמה".

 

הרמטכ"ל אושפז ביום חמישי במחלקה האורולוגית של בית החולים. הניתוח נמשך כמה שעות והסתיים בהצלחה. לפני הניתוח הועברו סמכויותיו של איזנקוט לסגנו, אלוף יאיר גולן. השרים אישרו טלפונית את מינוי ממלא מקום הרמטכ"ל עד 5 בפברואר או עד לשובו של איזנקוט לתפקידו.

 

ברקע הניתוח החליט שר הביטחון אביגדור ליברמן לאחר התייעצות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו להאריך את כהונתו של איזנקוט לארבע שנים. ההחלטה תובא לאישור הממשלה ביום ראשון הבא.

 

איזנקוט ניהל עד אשפוזו סדר יום רגיל שיכלול סקירות ביטחוניות וישיבות הערכת מצב. בשבוע שעבר הוא סייר בעוצבת הגליל וקיים הערכת מצב וסיור בכמה נקודות בגזרה בהשתתפות מפקד פיקוד הצפון, אלוף אביב כוכבי, מפקד עוצבת הגליל, תת-אלוף אמיר ברעם, ומפקדי החטיבות המרחביות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
שוחרר לביתו. איזנקוט
צילום: יאיר שגיא
מומלצים