שתף קטע נבחר

כך נראה היום הראשון של אובמה באזרחות

נשיא ארה"ב לשעבר בחופשה: הוא ומישל נופשים בקליפורניה אצל שגריר ספרד ובן זוגו, ובשבת יצא אובמה לכושר ולגולף. ברכב הוא כבר נהג לבד

נשיא ארצות הברית לשעבר, ברק אובמה. הצירוף הזה עדיין לא מתגלגל בקלות על הלשון, אבל נראה שאובמה כבר נהנה ממעמדו החדש-ישן כאזרח מהשורה. את היום הראשון שלו אחרי הבית הלבן ניצל אובמה לאימון כושר ולמשחק גולף בפאלם ספרינגס, קליפורניה, שם הוא ורעייתו מישל נופשים באחוזה של שגריר ספרד ובן זוגו.

אובמה על מגרש הגולף, ארכיון (צילום: AP) (צילום: AP)
אובמה על מגרש הגולף, ארכיון(צילום: AP)

את הבוקר של 21 בינואר פתח אובמה באימון כושר בן שעה בקנטרי קלאב, ואחר כך, בסביבות 11:30 בבוקר, הוא הגיע למועדון גולף. אובמה נראה נינוח, ולבש חליפת גולף ומכנסיים אפורים. הוא נעל נעלי נייקי וחבש כובע בייסבול אפור.

 (צילום: AFP) (צילום: AFP)
(צילום: AFP)

 (צילום: AP) (צילום: AP)
(צילום: AP)

עדי ראייה סיפרו כי אובמה פטפט וצחק עם חבריו למשחק, אבל תזכורת אחת לכך שמדובר באיש חשוב מאוד הייתה כל העת: סוכני השירות החשאי ממשיכים ללוות אותו לכל מקום. על כל פנים, אובמה ניסה להיראות כאחד האדם: הוא נהג בעצמו ברכב הגולף ששימש אותו. באמצע המשחק עצר להפסקת סנדוויץ'.

 

לקליפורניה הגיע אובמה במטוס נשיאותי - אבל היה זה מטוס שכמובן אינו "אייר פורס 1", המטוס הנשיאותי הראשי. "אייר פורס 1" כבר עבר לשירות הנשיא החדש דונלד טראמפ. הנחיתה שציפתה שם לאובמה הייתה קשה: במשך 20 דקות חג המטוס מעל נמל התעופה הבינלאומי פאלם ספרינגס, והטייס נכשל בשלושה ניסיונות לנחות בגלל מזג האוויר הסוער. לבסוף הוסט המטוס לבסיס של חיל האוויר ונחת שם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
אובמה על מסלול הגולף
צילום: AFP
מומלצים