שתף קטע נבחר

חיי טראמפ בבית הלבן: טלוויזיה, אנדרואיד ודוריטוס

הנשיא ה-45 מתרגל לחייו החדשים הרחק ממגדל טראמפ בניו-יורק: את פגישותיו הוא מתחיל בתשע בבוקר, בלי מלניה יש לו הרבה זמן לטלוויזיה כמו שהוא אוהב - והמטבח כבר עמוס בג'אנק פוד החביב עליו

כשדונלד טראמפ נבחר בנובמבר לנשיא ארצות הברית ידעו עוזריו לספר לתקשורת שדבר אחד מטריד אותו מאוד – המעבר לבית הלבן. טראמפ ידוע כ"חולה בית", אדם שאפילו במהלך קמפיין הבחירות חוצה המדינות דאג לחזור למגדל טראמפ ולישון בו לפני צאתו לתחנה הבאה, והמחשבה על חיים בוושינגטון, הרחק מהמיטה שאליה הוא רגיל, הטרידה אותו. אבל אם להסתמך על הדיווח אתמול (ד') ב"ניו יורק טיימס", נראה שבינתיים הוא מסתגל למציאות החדשה לא רע.

טראמפ על הכיסא החדש שלו בבית הלבן. המסדרונות ארוכים (צילום: AFP) (צילום: AFP)
טראמפ על הכיסא החדש שלו בבית הלבן. המסדרונות ארוכים(צילום: AFP)

 (צילום: AFP) (צילום: AFP)
(צילום: AFP)

טראמפ שוהה כעת בבית הלבן ללא רעייתו מלניה ובנו בארון, שחזרו ביום ראשון לניו יורק ויצטרפו אליו באופן קבוע רק בסוף שנת הלימודים. לפי העיתון, בחמשת הימים הראשונים שלו בבית הלבן הוא גילה שיש בו הרבה דברים שהוא אוהב. "אלה הטלפונים הכי יפים שהשתמשתי בהם בחיי", אמר בראיון אתמול, "המערכת הכי בטוחה בעולם, המילים פשוט מתפוצצות באוויר" – כוונתו לכך שאיש לא מאזין לדבריו או מקליט אותם.

 

לפי הדיווח ב"ניו יורק טיימס", טראמפ סיפר שאת הבקרים הוא מעביר כפי שנהג להעבירם במגדל טראמפ בניו יורק: קם בשש בבוקר, צופה בטלוויזיה בכבלים בחדר אוכל קטן באגף המערבי של הבית הלבן, ועובר על עיתוני היום – וושינגטון פוסט, ניו יורק טיימס וניו יורק פוסט. ההבדל הוא שכעת פגישותיו מתחילות בתשע בבוקר, מוקדם מבעבר, ולכן יש לו הרבה פחות זמן לצפות בטלוויזיה. למרות זה, בערב הוא מספיק לצפות בה זמן רב.

 (צילום: AFP) (צילום: AFP)
(צילום: AFP)

 (צילום: AFP) (צילום: AFP)
(צילום: AFP)

אף שטראמפ עצמו העביר שנים במגדל טראמפ הראוותני והמצופה זהב בניו-יורק, לפי דיווחים הוא התפעל באוזני עוזריו מהפאר וההדר של הבית הלבן ומהמרחקים העצומים בין חדריו. "יש פה הרבה חדרי ישיבות", אמר בהתפעלות. הוא מעדיף לעבוד בחדר הסגלגל – וגם לבהות בו: "אנשים באו אליי לחדר הסגלגל, נכנסו – והם פשוט רוצים לבהות זמן רב", סיפר.

 

ב"ניו יורק טיימס" דווח כי ארוחת הבוקר הראשונה של טראמפ בבית הלבן הייתה בשבת – בופה עם פירות, עוגיות ושאר כיבודים – ולארוחה הצטרפו בני משפחתו הבוגרים. למטבח כבר הובאו שלל חטיפים שטראמפ אוהב לאכול במטוסו הפרטי, כולל חטיפי צ'יפס ודוריטוס. טראמפ, אגב, לא הביא אנשי מנהלה חדשים לבית הלבן.

 

שלשום, כך מדווחים ב"ניו יורק טיימס", סקר טראמפ את אוסף יצירות האומנות של הבית הלבן והחליט לתלות בחדר הסגלגל דיוקן של הנשיא אנדרו ג'קסון, שממנו הוא שואב השראה לטענתו.


פורסם לראשונה 25/01/2017 23:30

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
טראמפ חותם על צווים חדשים בבית הלבן
צילום: AFP
מומלצים