שתף קטע נבחר

נעצרו היורים ברכב ישראלי: תיעוד איתור הנשק

בפעילות משולבת של שב"כ ודובדבן נעצרו שני חשודים בניסיון פיגוע הירי אתמול בבנימין. תיעוד: חשיפת הנשק של המחבלים

 

 


שעות אחרי ניסיון הפיגוע, נעצרו החשודים בירי לעבר מכונית ישראלית:
 הערב (יום שבת) הותר לפרסום כי בפעילות משותפת של שב"כ ויחידת דובדבן של צה"ל נעצרו הלילה בדיר אבו משעל שני חשודים בניסיון פיגוע הירי אתמול ליד היישוב ניל"י שבמטה בנימין. הם הועברו לחקירת השב"כ. בתיעוד המעצר נראית גם חשיפת הנשק שהיה ברשות המחבלים.

 

בתוך כך, הערב נפצע אזרח ישראלי באורח קל מיידוי אבנים בכביש עוקף חוסאן סמוך לביתר עילית שדרומית לירושלים. מהמקום פונו גם אם ובנה התינוק שלקו בחרדה. נזק קל נגרם לכמה כלי רכב.

איתור הנשק (צילום: דובר צה"ל) (צילום: דובר צה
איתור הנשק(צילום: דובר צה"ל)

איש לא נפגע בניסיון פיגוע הירי אתמול, אך נזק נגרם לרכב. כוחות צה"ל החלו לסרוק את האזור מיד לאחר הירי, לאחר זמן קצר מצאו בזירה תרמילים - ובהמשך איתרו את החשודים.

 

זו הייתה תקרית ירי שלישית באזור בתוך יממה וחצי. שני ניסיונות לפיגועי ירי, ללא נפגעים, נרשמו ביום רביעי בערב ליד רמאללה וביום חמישי בבוקר דרומית לקלקיליה. כל אותם פיגועי ירי הסתיימו ללא נפגעים, אך בצה"ל סימנו את המתווה הקטלני של פיגועי ירי על כבישי הגדה כאיום המרכזי בשנה החולפת, שלא יחלוף גם בשנה הקרובה.

 

לפי נתונים שצה"ל פרסם בשבוע האחרון, במהלך 15 החודשים שבין אוקטובר 2015, אז החל גל הטרור, לסוף שנת 2016, נרשמו 281 פיגועים ברחבי הארץ שמקורם ביהודה ושומרון, מתוכם 89 פיגועי ירי.

 

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דובר צה"ל
הנשק שאותר
צילום: דובר צה"ל
מומלצים