שתף קטע נבחר

יחסים מיוחדים: כך הסכים טראמפ לתת יד לרה"מ הבריטית

כלי תקשורת בבריטניה שיערו כי הסיבה שהנשיא האמריקני "חולה הניקיון" צולם אוחז בידה של תרזה מיי היא הפוביה שלו ממדרגות ושיפועים

 

 

ראש ממשלת בריטניה תרזה מיי ביקרה בסוף השבוע בוושינגטון אצל הנשיא האמריקני החדש דונלד טראמפ. אחת התמונות המפורסמות מהביקור, שעליה נאמר כי היא מהווה סימן ליחסים הקרובים בין השניים, היא תמונה שבה טראמפ ומיי מצולמים אוחזים ידיים.

 

עוד חדשות מעניינות מהעולם בדף הפייסבוק של דסק החוץ    

 

אוחזים ידיים בבית הלבן. מחווה אבירית או פחד משיפועים? (צילום: EPA) (צילום: EPA)
אוחזים ידיים בבית הלבן. מחווה אבירית או פחד משיפועים?(צילום: EPA)

כמה כלי תקשורת בבריטניה העלו סיבה אפשרית נוספת לתמונה המפורסמת  והיא שהנשיא הרפובליקני נצמד למיי משום שיש לו לו פוביה ממדרגות ומשיפועים.

 

גורם בכיר אמר לעיתון "דיילי מייל" הבריטי: "יותר משטראמפ שונא חיידקים, הוא שונא מקומות גבוהים ומדרונות. הוא שונא במיוחד מדרגות והסיוט הגדול ביותר עבורו הוא מעקה מדרגות מלוכלך".

 

"השתמש במעלית הזהב". מגדל טראמפ בניו יורק (צילום: AP) (צילום: AP)
"השתמש במעלית הזהב". מגדל טראמפ בניו יורק(צילום: AP)

הגורם הוסיף כי כל עוד הנשיא החדש גר במגדל טראמפ בניו יורק לא הייתה לו הבעיה הזאת, כי "הוא תמיד השתמש במעלית הזהב". אבל לדבריו, גם במגדל הגבוה טראמפ לא היה חף מסיכונים וסביר להניח שהוא לא נגע בלחצן של קומת הקרקע משום שהרבה אנשים נגעו בו עם החיידקים שלהם".

 

טראמפ כבר הודה בעבר שהוא סובל מפחד קיצוני מלכלוך ושיש לו צורך כפייתי בניקיון.

טראמפ לוחץ ידיים למיי. "אחת הרעות החולות של החברה האמריקנית" (צילום: EPA) (צילום: EPA)
טראמפ לוחץ ידיים למיי. "אחת הרעות החולות של החברה האמריקנית"(צילום: EPA)

על לחצית ידיים אמר בעבר הנשיא האמריקני: "זו אחת הרעות החולות של החברה האמריקנית, המנהג הזה ללחוץ ידיים, והכי גרוע זה שהוא נהיה מקובל ונפוץ. אני פריק של ניקיון ידיים. אני מרגיש הרבה יותר טוב אחרי שאני רוחץ את הידיים שלי וזה מה שאני עושה ככל שאני יכול".

 

אחת הדוברות של טראמפ מסרה בתגובה כי לאחר פגישה "חברית ביותר" בחדר הסגלגל, טראמפ "הושיט ידו" למיי כ"מחווה אבירית" מכיוון שהיו צפויים לעבור בשיפוע בלתי מובחן.

 

מקורבים לטראמפ אמרו כי מעולם לא הבחינו בו נאבק בזמן שירד במדרגות או בשיפועים. הם הוסיפו כי ברשומות הרפואיות של הנשיא האמריקני לא מופיע כי הוא סובל מפחד ממדרגות ומשיפועים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
דונלד טראמפ תרזה מיי אוחזים ידיים
צילום: EPA
מומלצים