שתף קטע נבחר

מומחה לפצצות של דאעש פוצץ עצמו בטעות - ונהרג

בכיר בדאעש ששירת ביחידה להנחת פצצות בעיראק פוצץ את עצמו וחבר נוסף בארגון הטרור בעת שהניחו מטעני נפץ בצד כביש בעיראק

תאונת עבודה: מומחה בכיר לפצצות בארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) פוצץ את עצמו בטעות ונהרג ביחד עם עמיתו לארגון הטרור הסוני בעת שהשניים ניסו להטמין מטעני נפץ בצד הכביש.

 

עוד סיפורים מעניינים מהעולם בדף הפייסבוק של דסק החוץ

 

העיתון הבריטי דיווח היום (יום ד') כי תאונת העבודה הקטלנית אירעה בעיר שירקאת שבעיראק. לפי הדיווח, המומחה לפצצות כונה אבו עבדאללה והוא היה חלק מהיחידה להנחת פצצות של דאעש והיה מעורב בסדרת פיצוצים במדינה הערבית בחודשים האחרונים.

 

(ארכיון) (צילום: AP) (צילום: AP)
(ארכיון)(צילום: AP)

כלי תקשורת בעיראק אישרו מפי גורם ביטחוני שאבו עבדאללה נהרג בפיצוץ מטען נפץ.

 

בגרמניה, הרשויות הודיעו היום שעצרו אזרח תוניסאי שחשוד בגיוס אנשים לדאעש ובבניית רשת של תומכי הארגון כדי לבצע פיגועים במדינה. החשוד נעצר היום בפרנקפורט במהלך פשיטה של כוחות הביטחון המקומיים על כמה אתרים. בתוניסיה חושדים כי העצור בגרמניה היה מעורב בפיגוע הטרור הקטלני במוזיאון במדינה ב-2015.

 

בארצות הברית, שר ההגנה החדש ג'יימס מאטיס הנחה את הפנטגון לבקש הגדלה של תקציב הביטחון כדי להתמודד עם חוסרים ו"דרישות חדשות" שנזקקות כדי להגביר את הקמפיין הצבאי נגד דאעש. לפי מזכר שפורסם היום, מאטיס גם ביקש לבחון מחדש את אסטרטגיית הלחימה של ארה"ב בארגון הטרור הסוני שפועל בעיקר בסוריה ובעיראק, אולם יש לו תומכים רבים בעולם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים