שתף קטע נבחר

מעצרים בעקבות קטטת ארגוני הפשיעה

המשטרה עצרה ועיכבה לחקירה חשודים במעורבות בקטטת הענק בין אנשי העולם התחתון, בשבוע שעבר ברמת גן. אחד החשודים שוחרר לאחר שלא זוהה בתיעוד. השופטת עקצה: "טוב הייתה עושה המשטרה לו הייתה מעמיקה את החקירה טרם הורתה על המעצר"

 

 

הקטטה ההמונית שפרצה בשבוע שעבר בשכונת רמת עמידר שברמת גן לא מפסיק להעסיק את העולם התחתון, וכעת גם החלה להעסיק את המשטרה. החל מאתמול בשעות הבוקר החלה המשטרה לעכב לחקירה ולעצור חשודים המעורבים באירועי האלימות.

 

הקטטה, שבה לפי החשד הותקף בין היתר מאבטחו של העבריין רוני הררי, תועדה על-ידי מצלמות אבטחה שהיו במקום. בעקבות כך עצרה המשטרה חשוד וביקשה להאריך את מעצרו בשבוע, אולם בית המשפט החליט לשחררו בשלב זה כיוון שלא זוהה בקלטת.

 

בשל הרגישות של אותה קטטה, שמאיימת להבעיר את אזור המרכז בכלל ואת שכונת רמת עמידר בפרט, הועברה החקירה לידי חוקרי היאחב"ל שמתעסקים בארגוני פשיעה. נכון לעכשיו החוקרים מנסים באמצעות אנשי המודיעין שלהם להבין על מה בכלל התקיימה הפגישה בגינה הציבורית בין הררי ואנשיו לאנשי רמת עמידר.

 

הקטטה ברמת עמידר. משמאל: העבריין רוני הררי (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
הקטטה ברמת עמידר. משמאל: העבריין רוני הררי(צילום: מוטי קמחי)

מפרוטוקול בית המשפט עולה כי המאבטח השתמש בגז פלפל על מנת להניס את התוקפים, אלא שאז הוכה על ידי עשרות בני אדם שארבו לו, ולאחר מכן אף נדקר. 

 

בבית המשפט טען סנגורו של החשוד שנעצר, עו"ד שי נודל, כי "החשוד מסר גרסה מפורטת. הוא אמר שהיה באזור, ראה קטטה, נכנס לאוטו ונסע משם בגלל שהוא לא קשור לאירוע. הוא לא יכול לשבש דבר".

 

השופטת חיותה כוחן קיבלה את בקשת הסנגור והורתה על שחרור החשוד. בהחלטת כתבה: "ב-15.2 פרצה קטטה בין שתי קבוצות עבריינים. במהלך התגרה נדקר אחד המעורבים ובנוסף חלק מהמעורבים רוססו בגז פלפל. עיינתי בחומר החקירה ולצערי המשטרה מיהרה לבצע את מעצרו של החשוד. טוב הייתה עושה המשטרה אילו הייתה מעמיקה את החקירה טעם הורתה על מעצרו של החשוד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים