שתף קטע נבחר

בניו הותקפו בפריז: "הפתרון הוא לא להוריד את הכיפה"

בניו של ארמנד אזולאי, ראש הקהילה היהודית בבונדי שבפרברי פריז, מתאוששים לאחר שהותקפו באכזריות ככל הנראה על-ידי מוסלמים באמצע השבוע. "ניסו לדחוף את המכונית שלהם מהכביש וכשעצרו קראו לבן שלי 'יהודי מלוכלך'", סיפר האב ל-ynet. "הם לא הבינו מאיפה השנאה הזאת"

"הפתרון הוא לא להוריד את הכיפה אלא להצליח לעצור את הגישה האנטישמית ושיפסיקו להעניק נסיבות מקלות למי שעושה את זה". זו הפנייה של ארמנד אזולאי, ראש קהילת בונדי בפרברי פריז ששני בניו הותקפו באכזריות ביום שלישי שעבר.

 

כשכיפה על ראשם נסעו שני האחים ברכבם ועצרו ברמזור אדום. שני החשודים ישבו ברכב שנעצר לידם והחלו לגדף אותם באמירות אנטישמיות: "אני אהרוג אתכם יהודים מלוכלכים", אמר אחד החשודים לאחים בני 17 ו-29. החשודים המשיכו להתגרות באחים וגרמו להם לעצור בצד וכשיצאו מהרכב תקפו אותם. מחקירת המשטרה עולה כי אחד החשודים שלף מסור ותקף את האח המבוגר תוך שהוא מנסה לכרות לו את אחת מאצבעותיו. 

 

"ראש המחוז וגם משרד הפנים וראש העיר עושים הכול כדי למצוא את האחראים", אמר אזולאי בראיון ל-ynet. "כולם מתקשרים להביע תמיכה. אין כאן בעיות מיוחדות בבונדי מאז האינתיפאדה בשנת 2000".

 

אזולאי סיפר על רגעי החרדה של בניו. "החשודים ניסו לעקוף אותם כמה פעמים ואז ניסו לדחוף אותם מהכביש כדי שהמכונית תעלה על המדרכה ותקרה תאונה. אז הם נעצרו ליד בר נרגילה כדי לראות מה קורה. הבן שלי לא הבין מה קורה. הם קראו לו 'יהודי מלוכלך' והעליבו אותו, אבל הוא לא הבין מהיכן נובעת השנאה הזאת".

 

האח המבוגר נפצע בכתפו לאחר שהיא יצאה מהמקום וקובעה. האח הצעיר יותר נפצע באצבע, אך הם במצב טוב. עד כה לא נעצרו חשודים במעשה, אך לפי הדיווחים מדובר במוסלמים בעל חזות מזרח תיכונית. "הקהילה המוסלמית לא שוחחה איתי כדי להביע תמיכה", אמר אזולאי, מנהיג הקהילה היהודית בבונדי. "זה לא קשור למרוץ של מרין לה פן. אלה אנשים רדיקליים וחמומי מוח".

 

 

 

.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים