שתף קטע נבחר

גופת האב נמצאה ליד הבית: "4 שנות סבל"

עדן חיפשה מנובמבר 2013 את אביה החולה דניאל וסלי בן ה-66 שיצא מהבית ולא שב. אחרי שאחיה מצא את הגופה בחורשה במרחק 30 מ' מהבית, צילמה עדן את עצמה במקום: "המשטרה אפילו לא לקחה מכאן את המקל שלו"

 

 

 

יותר משלוש שנים הם חיפשו את האב הנעדר - עד שמצאו את גופתו, 30 מטר מהבית: ב-9 בנובמבר 2013 יצא דניאל וסלי בן ה-66 מביתו באשדוד. וסלי, חולה פרקינסון, התכוון כנראה ללכת לים, אבל תעה בדרך. הוא ניסה ככל הנראה לחצות סבך שיחים בשטח פתוח, מעד, איבד את ההכרה והתמוטט. במשך יותר משלוש שנים הובילה בתו עדן את החיפושים אחריו, אבל ללא תוצאות.

 

לפני חודש סייר אחיה של עדן באזור הבית, וגילה עצמות אדם במרחק של עשרות מטרים מהבית באשדוד. העצמות נשלחו לבדיקה ולפני כמה ימים הגיעו התוצאות - מדובר בעצמותיו של האב דניאל. היום תיערך הלווייתו. מהמשטרה נמסר כי אין חשד לפלילים וכי הזירה נבדקת.

 

 
דניאל וסלי. סוף ליותר משלוש שנים של חיפושים ()
דניאל וסלי. סוף ליותר משלוש שנים של חיפושים

"עברנו ארבע שנים של סבל, ארבע שנים של חוסר ודאות", תיארה עדן את התקופה שבה חיפשה מידע על אביה הנעדר, וצילמה את עצמה מתארת בזירה את הסיפור על מציאת גופת אביה. "זו חורשה עם עצים וחולות. לפני חודש, אחרי הרבה חיפושים, עם יחידות כלבנים ומסוק שהעלינו למעלה, לצערי הרב אחי מצא את אבי בסמוך לבית".

 

"אחרי שאחי התקשר אליי ראיתי את העצמות והודעתי למשטרה", המשיכה ותיארה הבת. "המשטרה לקחה את העצמות והשבוע, לאחר כמעט חודש, הודיעו לנו שהעצמות שאני ואחי מצאנו זה לצערי העצמות של אבא שלי". לדבריה, בזק"א ביקשו ממנה להגיע למקום כדי לחפש ממצאים נוספים, "וגילינו שהמשטרה השאירה כאן עצמות רבות ואפילו לא לקחו את המקל שאבא שלי יצא איתו מהבית. גם אותו מצאנו".

 

במהלך שנות החיפושים, פתחה עדן דף פייסבוק שנועד לסייע באיתור האב. שבועיים לאחר היעדרותו כתבה: "ימים עוברים והמערכת לא עושה דבר. אף אחד לא באמת עוזר". עם מציאת הגופה כתבה בכאב: "אני חיפשתי שם. עברתי במקום הזה כל כך הרבה פעמים. הייתי שם עם יחידת כלבנים ולא מצאתי. אלפי מתנדבים הגיעו לשם ולא מצאנו כלום. זה היה ארבע שנים מתחת לאף שלי, אבל לא גלוי לעיניי".

 

"כמה עברתי בתקופה הזאת, נסעתי מהדרום עד הצפון ושום דבר", הוסיפה הבת. "כמה ייסורים וסבל. כמה תפילות. המון ניצלו את הצורך שלי למצוא אותו, מאות רבנים ומתקשרים אמרו לי דברי סרק רק כדי להרוויח עוד כמה שקלים על חשבוני. אבא, אני אוהבת ואוהב אותך תמיד".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים